Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig så skjønner jeg ikke hvorfor folk ser så ned på horer. Det er for det ørste verdens eldste yrke. For det andre så er det en krevende og risikofyllt stilling med stor variasjon fra dag til dag. I tillegg så er det ikke store forskjellen i prinsippet å selge en sextjeneste som å selge en hvilken som helst annen tjeneste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Det vi snakket om var: Du kan flørte,snakke med deg bartenderen(dame) hjem, men er ikke sikkert du kan kjøpe henne(bartenderen) hjem.

(vi snakket EGENTLIG om meg da.)

Du nevnte aldri flørting da...

It was implied

NIcca: hmm, boytoy er jo ung fyr med en eldre dame

Når jeg tenker meg om, så sa vel du daniel, at jeg ikke hadde råd til og kjøpe deg heller... så da stiller du på lik linje med bartenderen du :)

Det var starten av diskusjonen ja. Nei,blir ikke i lik linje med bartenderen siden du ikke kan kjøpe meg.

Lenke til kommentar
Det var starten av diskusjonen ja. Nei,blir ikke i lik linje med bartenderen siden du ikke kan kjøpe meg.

Du fortalte meg at jeg ikke hadde råd til og kjøpe deg, det er en helt annen sak, hadde du sagt at du ikke var til salgs, så hadde det vært greit, men at jeg ikke har råd, sier ikke mer enn at du er en dyr prostituert :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er ikke prostituert før du blri kjøpt den første gangen. Horer er ikke født som horer.

De blir det,enten via tvang eller fri vilje.

Lenke til kommentar
Om jeg tilbyr en dame (bartender) 10 000 for og ha sex med meg, og hun takker ja. Gjør det henne til en hore?

Nei, ikke om det er en engangshendelse. Du er ikke journalist (greit, det er ikke en beskyttet tittel, men dere tar poenget) i Dagbladet selv om leserinnlegget ditt kommer på trykk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Har ikke hatt sex for penger enda.

Du har gått med på og ha sex for penger allerede, dette er bare for og finne ut hva prisen din er dette :)

Men jeg har fremdeles ikke hatt sex for penger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...