Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hehe, så om en gift kvinner har et forhold med en mann,så er han en horebokk?

Høres ikke rett ut.

(Vil understreke at det ikke er snakk om meg,eller noen jeg kjenner. Bare begrepet)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Om jeg tilbyr en dame (bartender) 10 000 for og ha sex med meg, og hun takker ja. Gjør det henne til en hore?

Vakke det vi snakket om. :p

Lenke til kommentar
Om jeg tilbyr en dame (bartender) 10 000 for og ha sex med meg, og hun takker ja. Gjør det henne til en hore?

Det var det jo, må jeg dra inn loggen her?

Du sa at jeg ikke kunne få damen i baren, fordi jeg ikke hadde råd til og betale henne det hun krevde, altså er hun en hore :)

Endret av Espen pai
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det var det jo, må jeg dra inn loggen her?

Det vi snakket om var: Du kan flørte,snakke med deg bartenderen(dame) hjem, men er ikke sikkert du kan kjøpe henne(bartenderen) hjem.

(vi snakket EGENTLIG om meg da.)

Lenke til kommentar

Haha, husker pappa fortalte han hadde vært i en bar en gang, og var DRITINGS, så spurte han en kjerring "Ville du hatt sex med meg for en million?" og dama svarte "ja" og han svarte "Hva med for en tier?", hvorpå kjerringa sier "Hva faen er det du TAR meg for?" og pappa sin punchline ble: "DET har vi allerede fastslått, nå diskuterer vi prisen".

Etter den uttalelsen der grabbet pappa sin bestevenninne ham og halte ham ut døren og opp til hotellrommet sitt før han fikk seg en på trynet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...