chokke Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Jeg tror det er mer mot klassiske instrumenter enn bare musikken. Jeg vet om folk som sier at det er totalt skivebom å bruke f.eks. fiolin i rock/pop etc. Generelt så er skuffelsene flere enn de som lykkes av det jeg har hørt. Må også si at jeg finner piano alene generelt kjedelig i det lengre løp. Kombiner med noen fler instrumenter and you got me hooked. Endret 24. oktober 2008 av chokke Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 eg er veldig dårlig i norsk danielzu Skriveleifer er noe jeg bryr meg meget lite om, men ble så forundret. takk skal du ha. men skal prøve å skjerpe meg med skriveleif. ha norsk semester eg skal jobbe på med. har holdt på i 2 veker og har rundt 1 og ei halv. bare rundt 3 sider Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Vet vel at jeg bestod Det er plankekjøring, og da kan jeg like gjerne utsette det til i morgen kveld/natt, får uansett til å la den ligge noen dager før jeg tar siste finish. I dag frister det lite å gjøre noe som helst fornuftig, ble lettet når jeg fikk vite resultatet på midtsemesterprøven i ma1101/analyse 1, og om ikke mange timene er det ølfestival på samfudet. øl Jeg å vil ha øl. Og få vite resulatet på flere semesteroppgaver. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Emilie Autumn bruker jo klaver og el-fiolin i musikken sin, og det er hundre prosent awesomeness. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Levellers og The Pogues Se filmen hos Youtube Endret 24. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Emilie Autumn bruker jo klaver og el-fiolin i musikken sin, og det er hundre prosent awesomeness. Tviler ikke på at det er artister som bruker slike instrumenter med stor suksess, men det når ikke helt ut til massene. Eller, nå har jeg knapt nok hørt på den überkule VG-lista det siste året, men tviler på at jeg har gått glipp av noen gullkorn. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Nei, vil ikke si Emilie når ut til massene, men det gjør ikke musikken dårligere. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Klassisk konsert og opera er noe jeg har likt siden barndommen. Husker vi så Ridder Blåskjegg-operetten med skolen, og alle klagde, og jeg satt helt fremst med stjerner i øynene. Jeg har sett Tryllefløyten (Die Zauberflöte) på originalspråket, og DET var en opplevelse, det. Så Barberen i Sevilla, vi. Lite slår hard musikk akkompagnert av orkester (S&M). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Og for å ikke glemme fantastiske Skyclad: Dette liker nok Eplefe tror jeg. Endret 24. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Nei, vil ikke si Emilie når ut til massene, men det gjør ikke musikken dårligere. Det sier jeg ikke heller. Poenget er at det som "alle" liker er som regel den største møkka som slippes , den mest anonyme sjangermessig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Og for å ikke glemme fantastiske Skyclad: Dette liker nok Eplefe tror jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Skyclad er et band som er gigantisk i Europa, men lite kjent i norge tror jeg. Sangen der het Spinning Jenny, og handler om en furie av et kvinnfolk. De har holdt på siden slutten av 80-tallet mener jeg, gitt ut et hav med plater. Nesten ikke EN dårlig låt. Er folkmetal på sitt beste. Og så har de ofte fantastisk gode ordspill som platetitler.. "Silent Whales of the Lunar Sea" f.eks. Hvis du sier det høyt høres det ut som "Silent wails of Lunacy". Eller Irrational anthems. Endret 24. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hva kom først, høna eller egget..? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Endelig nett hjemme! *danse* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hva kom først, høna eller egget..? Kommer an på. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hva kom først, høna eller egget..? Kommer an på. Fortell. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Fortell. Evolusjonsk (det kan verbes) korrekthet eller artige tegninger. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Det fantes egg lenge før hønene spankulerte rundt på jorda, men det er ikke akkurat like filosofisk som spørsmålet. Endret 24. oktober 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg