Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Exphil= så enkelt at tilogmed DU kan klare det, Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Exphil= så enkelt at tilogmed DU kan klare det, og de er? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Til dere som liker pianomusikk: Jeg anbefaler dere å høre på Yiruma. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Klassisk konsert er digg, fordi det er så sinnssykt høyt. Er ingen volumkontroll på blåserseksjonen, så de bare pøser på max lyd. Kan ikke sammenlignes med å høre på stereon hjemme. Opera også er noe helt spesiellt å se live. Når hele orkesteret trøkker til med en moll-akkord og du kjenner hårene på armen reise seg. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Da sitter man på bussholdeplassen og venter på at bussen skal komme. Drar hjem litt tidligere i dag, det er jo helg. Det skal bli godt med helg, selv om jeg skal på fylla på lørdag. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Da sitter man på bussholdeplassen og venter på at bussen skal komme. Drar hjem litt tidligere i dag, det er jo helg. Det skal bli godt med helg, selv om jeg skal på fylla på lørdag. best å begynne tidlig da Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Se filmen hos Youtube Me love it . Jan Vayne er et fantastisk stykke pianist forsåvidt. Endret 24. oktober 2008 av chokke Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Klassisk konsert og opera er noe jeg har likt siden barndommen. Husker vi så Ridder Blåskjegg-operetten med skolen, og alle klagde, og jeg satt helt fremst med stjerner i øynene. Jeg har sett Tryllefløyten (Die Zauberflöte) på originalspråket, og DET var en opplevelse, det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Exphil= så enkelt at tilogmed DU kan klare det, og de er? Oppgaven: Sammenlign Aristoteles', Machiavellis og Hobbes’ syn på forholdet mellom individ og samfunn. Få i den forbindelsen fram de nevnte tenkernes syn på relasjonen mellom fornuft, moral og menneskelig fellesskap Go nuts! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 exphil-oppgaven er grei, selv utsetter jeg den fordi jeg enda ikke har fått tilbakemelding på den forrige oppgaven :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Exphil er en dagsoppgave. Gjøres på 2-5timer. Men er opptatt denne helgen med Språkferdighets oppgave. Skal vedde 100kr på at du besto,vedde imot? Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Exphil er en dagsoppgave. Gjøres på 2-5timer. Men er opptatt denne helgen med Språkferdighets oppgave. Skal vedde 100kr på at du besto,vedde imot? menner du meg eller han andre? menner du meg gidder eg ikke å lese. de er helg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Men synd folk er så trangsynte når det kommer til klassisk musikk. Det er liksom bare teit og sossete virker det som. Eksempel: På vårfesten på jobb var hele Nycomed Norge samlet på et fancy dyrt hotell i Holmenkollen i 2 dager. Det var sånn stor felles middag med masse underholdning på scenen fra kjente artister og kjendiser mens vi spiste 5-retters middag (Jahn Teigen bl.a., spares ikke på penga). Anyway, det ene nummeret var 2 jenter fra et klassisk fakultet i Oslo som spilte på hver sin fiolin, tostemt. Jeg var totalt bergtatt, var noe av det fineste jeg har hørt. Også satt folk rundt i salen og fniste og snakka om hvor teit det var og hvor totalt skivebom å ha klassisk musikk..ble forbanna på vegne av jentene som sto og spilte så flott. Endret 24. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Oppgaven: Sammenlign Aristoteles', Machiavellis og Hobbes’ syn på forholdet mellom individ og samfunn. Få i den forbindelsen fram de nevnte tenkernes syn på relasjonen mellom fornuft, moral og menneskelig fellesskap Go nuts! Hvor er problemet? PFfft, ex phil kan taes neste år Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Noob1:Han andre. (det heter deT,ikke de. De har et helt annet betydning enn det) Chokke: Exphil er laaaangt fra et problem. Endret 24. oktober 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Vet vel at jeg bestod Det er plankekjøring, og da kan jeg like gjerne utsette det til i morgen kveld/natt, får uansett til å la den ligge noen dager før jeg tar siste finish. I dag frister det lite å gjøre noe som helst fornuftig, ble lettet når jeg fikk vite resultatet på midtsemesterprøven i ma1101/analyse 1, og om ikke mange timene er det ølfestival på samfudet. øl Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 eg er veldig dårlig i norsk danielzu Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg tror det er mer mot klassiske instrumenter enn bare musikken. Jeg vet om folk som sier at det er totalt skivebom å bruke f.eks. fiolin i rock/pop etc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 eg er veldig dårlig i norsk danielzu Skriveleifer er noe jeg bryr meg meget lite om, men ble så forundret. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Det virka mest som folk bare var irritert fordi det var fiolinmusikk istedet for Vikingarna eller whatever. Men på slutten av showet fikk vi jo Jahn Teigen i en kanonmedley av alle hitsene sine, da sprang jeg frem til scenen Han var den hemmelige gjesten ingen fikk vite noe om. Lyset ble bare plutselig skrudd av, også kom det en tung synthlyd og masse lys, så kjente jeg igjen akkorden til Optimist og tenkte "WTF JAHN FOKKINGS TEIGEN!!!" også kom han hoppende inn på scenen. Gamle mannen. Endret 24. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg