Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Kaffe gjør at jeg ikke får sove hvis jeg drikker mye, blir ikke mer våken. Jeg føler meg like jævlig og får ikke sove

Hehe.. Neon er slik også. Heldigvis har jeg en Brusautomat rett bort gata for meg så om jeg blir helt ferdig kan jeg bare gå dit :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vent litt, hvem er Footawook?

Brukeren er helt fersk da, så hvem det er er fort vanskelig å vite.. Jeg vet at du egentlig kun var ute etter om det var innovertiss eller utovertiss på den nye brukeren, stemmer det? =D

Ja, egentlig...

Må meddele at det er utovertiss her i gården. Hadde min velkomst her før i dag. Ganske varm velkomst må jeg si. Hyggelig.

Lenke til kommentar
Må meddele at det er utovertiss her i gården. Hadde min velkomst her før i dag. Ganske varm velkomst må jeg si. Hyggelig.

Hohoi, en ny bruker, gitt.

Jeg er (og dette er autentiske sitater) den "stygge" "homo'n" som alltid oppfører seg som en "idiot" og "innbiller seg at han ["du"] er bedre enn alle andre".

Lenke til kommentar

Natta smurfen! Blir selv kommandert i seng av Becca nå, så tror nesten jeg skal følge det rådet. Selv uten at klokken er passert to =O

Uff, jeg sliter med valgets kval ang. folk som vil bytte til seg en finfin center jeg skal selge/bytte bort.. Og dette kommer sikkert til å holde meg våken leeenge! Gah!

Lenke til kommentar

Hohoi, en ny bruker, gitt.

Jeg er (og dette er autentiske sitater) den "stygge" "homo'n" som alltid oppfører seg som en "idiot" og "innbiller seg at han ["du"] er bedre enn alle andre".

Hyggelig å møte deg uansett, Skarstad!

Selvkritikk er du god til, det skal du ha :) til mitt forsvar er jeg som folk flest, prøver å holde meg saklig, og tror ikke jeg er bedre enn noen andre i dette forumet.

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...