Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mhm^^ gikk på samme skole som han i noen år. hehe

lærling på skole kan være ganske kjedelig til tider. i starten av året var d inmari fett da. rett før skolestart. da var d UBER mye å gjøre osv. men etter starten ble d bare kjipt. eneste jeg gjør er å løpe rundt å hjelpe lærere som har glemt å skru på skjermen sin eller elever som har glemt passord

Er i Ski rundt kvart på 4 tiden:) Stikker innom EB for å høre om de har midnattsåpent i forbindelse med Wotlk ^^

I tillegg til at jeg stikker innom polet og kjøper meg noen flasker mjød :D

Så er det gaming ftw i helga:)

Driver en del med speiling her jeg da:) Ganske fun:)

Også kjefter jeg på elever som har klistremerker på pcene sine xD

Er jo mye rundt på skolen her også. Hjelper lærere med å starte projektorer osv:)

Lenke til kommentar
Jeg er en smule tung i hodet i dag, det kommer til å bli en hard dag på jobb i dag. Jeg sitter nå henslengt i en sofa, prøver å tenke - uten å lykkes noe særlig med det. *sukk*

er det røyken som kaller?

Nei, det er de 8-9 sortene whisky jeg smakte på i går. Var "Flora and Fauna"-tasting i går. Selvfølgelig måtte man jo også smake på "mystery malt", en apertiff og et par andre koselige godsaker. Det ble litt i overkant kan man vel si.

Lenke til kommentar

*spise boller og ha en så langt kjedelig bursdag*

Jeg savner da jeg var liten og bodde hjemme jeg.

Da ble jeg vekt med sang og gaver og kos.

Nå har jeg blitt ringt 4 ganger og fått en gratulasjon hver gang, vært på posten og henta bongen min og på butikken og kjøpt meg boller.

Wuhu :p

Jeg vil ha gaver :p

Lenke til kommentar
*spise boller og ha en så langt kjedelig bursdag*

Jeg savner da jeg var liten og bodde hjemme jeg.

Da ble jeg vekt med sang og gaver og kos.

Nå har jeg blitt ringt 4 ganger og fått en gratulasjon hver gang, vært på posten og henta bongen min og på butikken og kjøpt meg boller.

Wuhu :p

Jeg vil ha gaver :p

Blir sånn jo eldre man blir, til slutt så hører du ingenting :thumbup:

Som er bare superdigg faktisk..ikke noe klem og dritt, bare ro.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...