Mikkel™ Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Damn you Kanokent! Jeg som trodde at ingen ville gjennomskue mine kodeord ... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg er en smule tung i hodet i dag, det kommer til å bli en hard dag på jobb i dag. Jeg sitter nå henslengt i en sofa, prøver å tenke - uten å lykkes noe særlig med det. *sukk* er det røyken som kaller? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Hvorfor i helvete skal den forpulte pcen stille klokka en time tilbake HVER FORBANNA GANG jeg restarter!? edit: Stryk det spørsmålet... PEBCAK Endret 24. oktober 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hvorfor i helvete skal den forpulte pcen stille klokka en time tilbake HVER FORBANNA GANG jeg restarter!? Sjekk klokka i BIOS, evnt bytt time-server om du bruker det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Vil du tro meg om jeg sier at jeg hadde klart å sette den i feil tidsone? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Vil du tro meg om jeg sier at jeg hadde klart å sette den i feil tidsone? Ja, hvorfor ikke auto? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hvorfor i helvete skal den forpulte pcen stille klokka en time tilbake HVER FORBANNA GANG jeg restarter!? edit: Stryk det spørsmålet... PEBCAK Vi har et stort 1x5 meter banner på kontoret med PEBCAK Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 mhm^^ gikk på samme skole som han i noen år. hehe lærling på skole kan være ganske kjedelig til tider. i starten av året var d inmari fett da. rett før skolestart. da var d UBER mye å gjøre osv. men etter starten ble d bare kjipt. eneste jeg gjør er å løpe rundt å hjelpe lærere som har glemt å skru på skjermen sin eller elever som har glemt passord Er i Ski rundt kvart på 4 tiden:) Stikker innom EB for å høre om de har midnattsåpent i forbindelse med Wotlk ^^ I tillegg til at jeg stikker innom polet og kjøper meg noen flasker mjød Så er det gaming ftw i helga:) Driver en del med speiling her jeg da:) Ganske fun:) Også kjefter jeg på elever som har klistremerker på pcene sine xD Er jo mye rundt på skolen her også. Hjelper lærere med å starte projektorer osv:) Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg er en smule tung i hodet i dag, det kommer til å bli en hard dag på jobb i dag. Jeg sitter nå henslengt i en sofa, prøver å tenke - uten å lykkes noe særlig med det. *sukk* er det røyken som kaller? Nei, det er de 8-9 sortene whisky jeg smakte på i går. Var "Flora and Fauna"-tasting i går. Selvfølgelig måtte man jo også smake på "mystery malt", en apertiff og et par andre koselige godsaker. Det ble litt i overkant kan man vel si. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 jammen da er det ikke noe å klage over Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Nei, det er helt selvforskyldt faktisk. Jeg måtte bare lufte litt frustrasjon. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Vi er her for deg vettu:P Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 God Morgen. Sitter på Seminar med Østlandssamarbeidet på Radisson SAS Lillehammer . Litt sliten i hodet etter en kveld i baren her i går. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Seminarer er dårlig butikk Var på et her for et par uker siden jeg knapt husker hva som skjedde på. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Vi er her for deg vettu:P Aaaaaw! Takk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Måtte det store spaghettimonsteret i himmelen holde sin nuddelhånd over deg og være deg nådig, nikka. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 *spise boller og ha en så langt kjedelig bursdag* Jeg savner da jeg var liten og bodde hjemme jeg. Da ble jeg vekt med sang og gaver og kos. Nå har jeg blitt ringt 4 ganger og fått en gratulasjon hver gang, vært på posten og henta bongen min og på butikken og kjøpt meg boller. Wuhu Jeg vil ha gaver Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg kan tenke på å gi deg en gave, smurf. Og siden det er tanken som teller så slipper jeg å kjøpe den. Værsågod, smurf. Du har fortjent det. Gratla. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Woohoo, takk Lars Mye bedre enn å få 15 kredits hos Netlog eller ting hos biip Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 *spise boller og ha en så langt kjedelig bursdag* Jeg savner da jeg var liten og bodde hjemme jeg. Da ble jeg vekt med sang og gaver og kos. Nå har jeg blitt ringt 4 ganger og fått en gratulasjon hver gang, vært på posten og henta bongen min og på butikken og kjøpt meg boller. Wuhu Jeg vil ha gaver Blir sånn jo eldre man blir, til slutt så hører du ingenting Som er bare superdigg faktisk..ikke noe klem og dritt, bare ro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg