binko Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Noen som har link til den videoen hvor en neger grisebanker en politidame og så stikker av fordi han ikke vil i fengsel? Spør deg selv, hvor viktig var det å poengtere etnisiteten til personen for at det skulle bli et vellykket innlegg? Sier jeg bare. MSN er oppe og klokker, den. Det har mye å si, i og med at det finnes en del videoer av den typen på nettet, av både asiater, afroamerikanere og "hvite" amerikanere. Jeg husket at det var en sort mann i filmen, og dermed sa jeg det for å gjøre det lettere for folk å hjelpe meg. Det var med andre ord viktig å poengtere etnisiteten. Sarkasme taken. Hva for noe skal du med en neger som grisebanker en politidame og stikker av da? Nå gjør du meg nygjerrig. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Politirelatert maktbruk: Er det fra Cops? Isåfall så tror jeg jeg så episoden. Har ikke sett Cops, så det kan jeg ikke si noe om. Men effektiviteten til en tazer i et slikt scenario illustreres jo eksemplarisk i videoen. Anmodning -> advarsel -> 500.000 volt i sideflesket. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hvorfor i huleste fungerer ikke msn med konto nr.1, men med nr.2 ? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hehe.. Nettlærere er rare. "Du..Eh..Sånt språkbruk bruker vi ikke på MSN, Dette er et kommunikasjonsmiddel, venligst fjern hva du har skrevet på din personlige melding..." O_o Hva hadde du skrevet? Og btw, han kan ryke og reise. Han kan ikke beordre deg til og endre noe sånt. Litt sent, men skrev "SKA Æ FETTE MÅKK RUTA I SKÅLTN PÅ DÆ?!?" Fette bra, Bjørnar! .. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Ballus: Fordi Windows hater deg. Endret 23. oktober 2008 av basskuk Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Noen som har link til den videoen hvor en neger grisebanker en politidame og så stikker av fordi han ikke vil i fengsel? Spør deg selv, hvor viktig var det å poengtere etnisiteten til personen for at det skulle bli et vellykket innlegg? Sier jeg bare. MSN er oppe og klokker, den. Det har mye å si, i og med at det finnes en del videoer av den typen på nettet, av både asiater, afroamerikanere og "hvite" amerikanere. Jeg husket at det var en sort mann i filmen, og dermed sa jeg det for å gjøre det lettere for folk å hjelpe meg. Det var med andre ord viktig å poengtere etnisiteten. Sarkasme taken. Hva for noe skal du med en neger som grisebanker en politidame og stikker av da? Nå gjør du meg nygjerrig. Skulle vise en kamerat av meg. Husker ikke hvorfor jeg kom til å tenke på det. Men jeg klarer ikke å finne den, så jeg får la være. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 FITTEMSN!!!! Jeg vil logge på!! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg og windows har de samme følelsene for hverandre. Fitte. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg og windows har de samme følelsene for hverandre. Fitte. Det var da en artig følelse å ha for windows . Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Det var da en artig følelse å ha for windows . Så du noe kolon i den setningen? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Så du noe kolon i den setningen? Et halvt et. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 It iz not enoughs. Plix add another one! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har et D/s forhold til Windows. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 I said wut wut in the butt! Leopold "Butters" Stotch FTW! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Eh. "Hei Ida Vi har registrert din søknad og ønsker i første omgang å ha en samtale med deg på vårt kontor i Asker. Fint om du kan ringe meg på mobilen imorgen for å avtale tid." Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Eh. "Hei Ida Vi har registrert din søknad og ønsker i første omgang å ha en samtale med deg på vårt kontor i Asker. Fint om du kan ringe meg på mobilen imorgen for å avtale tid." Utrolig teit at DU må ringe... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Litt sært, ja. Men, men. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Beste pranken ever! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Hahahha. Nedtur! Endret 23. oktober 2008 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg