Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Noen som har link til den videoen hvor en neger grisebanker en politidame og så stikker av fordi han ikke vil i fengsel?

Spør deg selv, hvor viktig var det å poengtere etnisiteten til personen for at det skulle bli et vellykket innlegg?

Sier jeg bare.

MSN er oppe og klokker, den.

Det har mye å si, i og med at det finnes en del videoer av den typen på nettet, av både asiater, afroamerikanere og "hvite" amerikanere. Jeg husket at det var en sort mann i filmen, og dermed sa jeg det for å gjøre det lettere for folk å hjelpe meg. Det var med andre ord viktig å poengtere etnisiteten.

Sarkasme taken.

Hva for noe skal du med en neger som grisebanker en politidame og stikker av da? Nå gjør du meg nygjerrig. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Politirelatert maktbruk:

Er det fra Cops? Isåfall så tror jeg jeg så episoden.

Har ikke sett Cops, så det kan jeg ikke si noe om. Men effektiviteten til en tazer i et slikt scenario illustreres jo eksemplarisk i videoen. Anmodning -> advarsel -> 500.000 volt i sideflesket.
Lenke til kommentar
Hehe.. Nettlærere er rare.

"Du..Eh..Sånt språkbruk bruker vi ikke på MSN, Dette er et kommunikasjonsmiddel, venligst fjern hva du har skrevet på din personlige melding..."

O_o

Hva hadde du skrevet?

Og btw, han kan ryke og reise. Han kan ikke beordre deg til og endre noe sånt.

Litt sent, men skrev "SKA Æ FETTE MÅKK RUTA I SKÅLTN PÅ DÆ?!?" Fette bra, Bjørnar! :D ..

Lenke til kommentar
Noen som har link til den videoen hvor en neger grisebanker en politidame og så stikker av fordi han ikke vil i fengsel?

Spør deg selv, hvor viktig var det å poengtere etnisiteten til personen for at det skulle bli et vellykket innlegg?

Sier jeg bare.

MSN er oppe og klokker, den.

Det har mye å si, i og med at det finnes en del videoer av den typen på nettet, av både asiater, afroamerikanere og "hvite" amerikanere. Jeg husket at det var en sort mann i filmen, og dermed sa jeg det for å gjøre det lettere for folk å hjelpe meg. Det var med andre ord viktig å poengtere etnisiteten.

Sarkasme taken.

Hva for noe skal du med en neger som grisebanker en politidame og stikker av da? Nå gjør du meg nygjerrig. :wee:

Skulle vise en kamerat av meg. Husker ikke hvorfor jeg kom til å tenke på det. Men jeg klarer ikke å finne den, så jeg får la være.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...