Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Albuen min er blitt mongo. :( Den er rød, pløsete og henger som en sekk. Litt vond er den også. Jeg har selvdiagnostisert meg med «Olecranon bursitis», infeksjon i albuen vistnok. Så til alle dere som støtter hodet ved hjelp av armen på forelesninger, foran skjermen osv, slutt med det så slipper dere også å få hengende og smertefulle albueposer.

Lenke til kommentar
Noen som har link til den videoen hvor en neger grisebanker en politidame og så stikker av fordi han ikke vil i fengsel?

Spør deg selv, hvor viktig var det å poengtere etnisiteten til personen for at det skulle bli et vellykket innlegg?

 

Sier jeg bare.

 

MSN er oppe og klokker, den.

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Noen som har link til den videoen hvor en neger grisebanker en politidame og så stikker av fordi han ikke vil i fengsel?

Spør deg selv, hvor viktig var det å poengtere etnisiteten til personen for at det skulle bli et vellykket innlegg?

 

Sier jeg bare.

 

MSN er oppe og klokker, den.

Det har mye å si, i og med at det finnes en del videoer av den typen på nettet, av både asiater, afroamerikanere og "hvite" amerikanere. Jeg husket at det var en sort mann i filmen, og dermed sa jeg det for å gjøre det lettere for folk å hjelpe meg. Det var med andre ord viktig å poengtere etnisiteten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...