Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så kult da. :)

 

Dette kommer til å gå bra. Det bare veit jeg.

Håper det. Men samtidig håper jeg sånn veldig på et par andre søknader jeg sendte tidligere i uka :p

 

Oioioi! Du er blitt headhuntet Bassukh! Det er faen meg godt jobba! Gratulerer og lykke til. :thumbsup:

Yeah. Som jeg sa: Dagens selvtillitsboost :---D

 

 

 

Errr. En av Jan Simonsens tvilsomme venner prøver legge meg til som venn på facebook igjen O.o

Lenke til kommentar
Så kult da. :)

 

Dette kommer til å gå bra. Det bare veit jeg.

Håper det. Men samtidig håper jeg sånn veldig på et par andre søknader jeg sendte tidligere i uka :p

 

Oioioi! Du er blitt headhuntet Bassukh! Det er faen meg godt jobba! Gratulerer og lykke til. :thumbsup:

Yeah. Som jeg sa: Dagens selvtillitsboost :---D

 

 

 

Errr. En av Jan Simonsens tvilsomme venner prøver legge meg til som venn på facebook igjen O.o

Kult det ^^

Lenke til kommentar
Operasjon gikk glatt! Litt dozzy enda da.

 

Fikk date da. :D

Med resepsjons-dama.

 

Hva faen!? Spurte du resepsjonsdama om hun ville bli med ut på date? You dawg! :D

 

Han i den siste videoen der ... hvordan klarte han å gå så på trynet? Sklei han på gulvet, feilberegnet han? Hva faen liksom, du prøver deg ikke på forlengs salto på en audition hvis du ikke har gjort det før? Jeg lurer veldig på hvordan det gikk med ham.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Prøvde den å spise hjernen din? :omg:

JA :ohmy: it had to go!

 

Hva faen!? Spurte du resepsjonsdama om hun ville bli med ut på date? You dawg! :D

Spurte ikke,skrev på mobilen og viste henne. Kan ikke snakke,er bedøvet og meget dizzy

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...