Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oh lord, jeg kommer inn her for å sutre over at jeg har vondt i halsen og jeg finner folk som fniser av "CP-stig" og karakterene hans i gudene vet hvilket spill. Hadet, vi snakkes når dere finner noe som kan minne om en samtale å bedrive.

Tss:P WoW names:)

Du får joine "f(n)isen. *knis*

Lite å gjøre i dag -.-" Sitter aleine på kontoret :p

Og god bedring :)

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar

jessda setter meg alltid i kø med engang de blir lagt ut. skal ha 2 plasser til neste år tenker jeg. har med 2X 24" skjermer så blir litt lite med en plass. de jeg skal bestille for i år er vell deg å linda å kanskje en litten bajas som jeg møtte i fjor på TG

Lenke til kommentar
jessda setter meg alltid i kø med engang de blir lagt ut. skal ha 2 plasser til neste år tenker jeg. har med 2X 24" skjermer så blir litt lite med en plass. de jeg skal bestille for i år er vell deg å linda å kanskje en litten bajas som jeg møtte i fjor på TG

Karen som låner accen din nå? :p

Spellt med han flere ganger x)

Wellz og Gnomehumper hvis jeg ikke tar helt feil:P

Gnomejumper var jo et tilnavn jeg fikk i Norwegian Army da jeg var der :p

Var vel fordi jeg elsket å "voldta" gnomes i hinterlands :D

Lenke til kommentar
Oh lord, jeg kommer inn her for å sutre over at jeg har vondt i halsen og jeg finner folk som fniser av "CP-stig" og karakterene hans i gudene vet hvilket spill. Hadet, vi snakkes når dere finner noe som kan minne om en samtale å bedrive.

Vi kan snakke om den overvektige katta som plager meg i dag :)

Lenke til kommentar
Noen ganger er det viktigere å kurere symptomene enn årsaken, Nikka. Får ta sjansen på at dere ikke får bruk for OSV frem til den er fikset/dere har skaffet ny.

Sant nok. Jeg har en følelse av at det var den boksen der som fucka opp for meg for et par dager siden også. Da nettet plutselig var nede, mens jeg for å leta etter feilen kom det plutselig opp igjen. Nå tror jeg at jeg har luket ut feilen i alle fall. :) Det er så moro å skrive avviksrapporter! :grumpy:

Lenke til kommentar
Fytti. Nå hadde jeg en smule panikk her i noen minutter. Gatewayen vår bestemte seg plutselig for å knele. Plutselig var hele skolen uten nett. Det som var skremmende var at det kun var den i hele skapet som ikke hadde strøm. :S Kabelen sto i og alt så ut til å være fryd og gammen. Ser ut til at det var overspenningsvernet som plutselig bestemte seg for å slutte å virke. Etter å fjernet det så virker alt igjen, men om det er så lurt å kjøre uten OSV vet jeg nå ikke, men det får holde nå.

Dette har jo skikkelig national geographic- / discovery-preg.

"Av en eller annen grunn var sikkerhetstiltakene avslått. Lite visste de ansatte om de katastrofale følgene dette skulle få *dyster musikk*"

Lenke til kommentar
Wuhu. Jeg har fått et slags jobbintervju. Kanskje. Tror jeg.

Gratulerer. Hvor?

Resultatpartner. De rekrutterer folk til noe opplegg for Viken fibernett.

Beste med hele greia er jo at jeg ikke har søkt på jobben. De fant meg på finn.no og ville ha meg inn på intervju :----D Dagens selvtillitsboost. Noen vil kanskje ha meg uten at jeg engang har oppsøkt de :----D Samtidig som jeg plutselig blei dritnervøs nå. Han jeg prata med på telefon virka koselig, men det er ikke han som skal intervjue meg.

Lenke til kommentar
Resultatpartner. De rekrutterer folk til noe opplegg for Viken fibernett.

Beste med hele greia er jo at jeg ikke har søkt på jobben. De fant meg på finn.no og ville ha meg inn på intervju :----D Dagens selvtillitsboost. Noen vil kanskje ha meg uten at jeg engang har oppsøkt de :----D Samtidig som jeg plutselig blei dritnervøs nå. Han jeg prata med på telefon virka koselig, men det er ikke han som skal intervjue meg.

Så kult da. :)

Dette kommer til å gå bra. Det bare veit jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...