Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm... Katta til husverten begynner og bli litt vell vandt til og komme og gå som den vil tror jeg.

Den har vært innom 4 ganger hitill i dag, først skraper den på døren, ett halvt minutt kanskje, så åpner den døren, og spaserer inn om jeg ikke rekker og åpne. Deretter tar den seg en tur rundt i leiligheten, skjekker alle rom osv, før den stiller seg med døren igjen, og vil ut.

 

Merkelig katte...

Lenke til kommentar
hmm... Katta til husverten begynner og bli litt vell vandt til og komme og gå som den vil tror jeg.

Den har vært innom 4 ganger hitill i dag, først skraper den på døren, ett halvt minutt kanskje, så åpner den døren, og spaserer inn om jeg ikke rekker og åpne. Deretter tar den seg en tur rundt i leiligheten, skjekker alle rom osv, før den stiller seg med døren igjen, og vil ut.

 

Merkelig katte...

Kanskje den leiter etter noen? Er unni hjemme?

 

edit: YAY! 1337! :w00t:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Fytti. Nå hadde jeg en smule panikk her i noen minutter. Gatewayen vår bestemte seg plutselig for å knele. Plutselig var hele skolen uten nett. Det som var skremmende var at det kun var den i hele skapet som ikke hadde strøm. :S Kabelen sto i og alt så ut til å være fryd og gammen. Ser ut til at det var overspenningsvernet som plutselig bestemte seg for å slutte å virke. Etter å fjernet det så virker alt igjen, men om det er så lurt å kjøre uten OSV vet jeg nå ikke, men det får holde nå.

Lenke til kommentar
ghraag du skal sitte sammen med meg på TG aight?? skal jeg bestille billettene for deg eller fixer du det selv? er ikke en dritt som skjer på jobben atm så sitter bare her å kjeder meg XD

 

Sitter sammen med deg jeg ja=) Bestill også gir jeg deg cash da jeg ser deg ;)

dere må sitte på HW rekka da!

Lenke til kommentar
ghraag du skal sitte sammen med meg på TG aight?? skal jeg bestille billettene for deg eller fixer du det selv? er ikke en dritt som skjer på jobben atm så sitter bare her å kjeder meg XD

 

Sitter sammen med deg jeg ja=) Bestill også gir jeg deg cash da jeg ser deg ;)

dere må sitte på HW rekka da!

 

Tss.. Vi eier alle rekkene uansett med bare oss:P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...