Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OD er en kjempemulighet til å få seg kontakter og lettere fikse seg jobb ved ferdig skolegang. Pengene går ikke til noe bra uansett, men det er verdt muligheten til å fikse fremtiden sin

Selvsagt. Og dette er det eneste positive aspektet med OD. Men man må ofre sin integritet for å fikse den muligheten. Nei, bruk andre metoder for å skaffe de samme kontaktene osv. sier nå jeg.

 

Hei Lars :)

Hei rullemannen. Hur mår ni?

Lenke til kommentar
OD er en kjempemulighet til å få seg kontakter og lettere fikse seg jobb ved ferdig skolegang. Pengene går ikke til noe bra uansett, men det er verdt muligheten til å fikse fremtiden sin

Nettop! man MÅ ikke ha en dritt jobb! jeg renger med at de fleste her på forumet er litt mere en middels intriserte i PC. altså skaff dere en jobb som har noe med pc å gjøre da!

 

tingen er at ungdomen idag ikke gidder å jobbe vist de ikke får hue å ræva full av penger.

Det går faktsik til en god sak!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
L4r5 har et poeng.

 

Jeg skal jobbe fordi jeg er giddaslaus og ikke orker å gjøre annet enn å følge strømmen (i denne situasjonen). Det er tross alt bare en dag. Jeg finner på noe.

Jeg aner ikke hva jeg skal enda, kanskje hjelpe til med noe hos pappa og få penger av han. Hadde jeg hatt penger til det selv hadde jg tatt meg fri den dagen og sovet i stedet. :p

 

@Wheelman: Nei, desverre. :p Men høres litt godt ut.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Hele motstanden mot OD kommer jo idet ungdommene tjener penger og må gi dem fra seg, alt er bare egoisme! Alle roper "ååå jeg vil på utplassering, det blir så gøy". Man tjener ikke en dritt på utplassering, men alle liker det likevel. Når man utplasseres på OD-dagen så er det ikke noe gøy lengre fordi man tjener 300kr(?) som man må gi vekk. Jævla sutrete ungdommer

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...