Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg dør av spenning. Har besøk, og vi bare sitter helt dønn stille, ser på Veronica Mars og glemmer ultralydbildene av babyen til hun jeg har på besøk og alt sånn. Er en gutt, forresten. Seff. Veronica er hawt. Skarstad, ikke les. Det er i spoiler av en grunn. Hun brenner inne, hun brenner inne! Hun brenner inneeee! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 JEG ER IKKE SYK!!! jeg er spesiell... det sa mamma <3 Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 WOOHOO, mattetentamen = done Så seint? O_o Vi tok den i november. Mer tid til å øve Ô_ô Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skal på pianokurs nå, er det noen fler som spiller piano atm? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skal på pianokurs nå, er det noen fler som spiller piano atm? jeg kunne spille fola fola blakken for 10 år siden.... teller det? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 JEG ER IKKE SYK!!! jeg er spesiell... det sa mamma <3 Så det er bare jeg som ser at cola'n løper rundt på pulten =/. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Skarstad, ikke les. Det er i spoiler av en grunn. Jeg må lage en avledning. Legg merke til hvordan jeg kopierte teksten fra posten din for ikke å bli tatt i se koden ved å bruke "svar". Endret 8. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 jeg kunne spille fola fola blakken for 10 år siden.... teller det? Det er du stolt over? Seriøst, ass. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 jeg kunne spille fola fola blakken for 10 år siden.... teller det? Det er du stolt over? Seriøst, ass. I blinde! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Skarstad, ikke les. Det er i spoiler av en grunn. Jeg må lage en avledning. Legg merke til hvordan jeg kopierte teksten fra posten din for ikke å bli tatt i se koden å bruke "svar". Du er flink. Jeg har nesten tårer i øynene. Dette er sånn. Noe av det tristeste. Sukk. EDIT: Vi quoter ikke bilder! Endret 8. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Dør Veronica Mars? Shaddapp! Endret 8. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dør Veronica Mars? nei da Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dør Veronica Mars? jaja, det er nå ikke så farlig. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dør Veronica Mars? Ja hun dør! Haha, nei, jeg aner ikke, ser ikke på den serien Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 jeg kunne spille fola fola blakken for 10 år siden.... teller det? Det er du stolt over? Seriøst, ass. I blinde! Pøh. Jeg kunne spille hundrevis av julesanger i blinde, men har slutta å spille julesanger så Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja hun dør! Slutt, eller så får du bank av Justin. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Pøh. Jeg kunne spille hundrevis av julesanger i blinde, men har slutta å spille julesanger så men du tar pianotimer... alt jeg kunne var selvlært Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja hun dør! Slutt, eller så får du bank av Justin. *bilde* Ja, jeg tror jeg må passe meg nå, for han er stor og farlig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Han hadde en skikkelig stygg tattis. På venstrearmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg