Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan kikke på det i helga.

Du er en knupp.

 

Det blir litt kjedelig å restarte printer, pc, koble ting fra hverandre og prøve på nytt x antall ganger hver gang jeg skal scanne. Ikke det at jeg har behov for det så forferdelig ofte, men da blir det bare ekstra irriterende de gangene jeg virkelig trenger det.

 

 

Er forumet treigt, eller er det bare nettet her som monger igjen?

Lenke til kommentar
Er dette bare slik livet er, eller burde jeg gjøre slutt på livet i stedet for å pines hver bidige dag?

 

Tja... Vet ikke? Det er da helt opp til deg hva du vil her i livet. Om du vil her i livet så vil jeg anbefale profesjonell hjelp og bøkene til Paulo Coelho. For om du tror at det bare er slik livet er, da har du gått glipp av mye.

 

Jeg fniste. :wee:

Lenke til kommentar
Er dette bare slik livet er, eller burde jeg gjøre slutt på livet i stedet for å pines hver bidige dag?

 

Tja... Vet ikke? Det er da helt opp til deg hva du vil her i livet. Om du vil her i livet så vil jeg anbefale profesjonell hjelp og bøkene til Paulo Coelho. For om du tror at det bare er slik livet er, da har du gått glipp av mye.

 

Jeg fniste. :wee:

Lenke til kommentar

Hva slags tag-program har du'a? Brukte MediaMonkey sin tagger, riktignok den manuelle. Problemet er at alle disse MP3-filene er Joe Hisaishi-album (En samling av de fleste Studio Ghibli-soundtrack, hans solo-utgivelser etc). Så spørs om de finnes i auto-tag-systemene til de diverse tag-tibyderne. ;)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...