Kverulantus Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Nei, jeg slettet hele nettverket mitt etter at politiet var på razzia forrige uke.Fikk gå fri though:) Bribes iz nice:P Razzia? O.o Det var en fleip.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Da var det lagt ut nye bilder på dA av meg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ghraag fleiper aldri! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg ble ikke mett av dagens lønsj. Så da er spørsmålet om jeg bare skal vente til jeg kommer meg hjem, slik at jeg kan nyte gravlaks, eller om jeg skal stappe i meg mer mat nå. En annen mulighet er selvsagt å begynne å røyke igjen, men det er ikke et alternativ. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg ble ikke mett av dagens lønsj. Så da er spørsmålet om jeg bare skal vente til jeg kommer meg hjem, slik at jeg kan nyte gravlaks, eller om jeg skal stappe i meg mer mat nå. En annen mulighet er selvsagt å begynne å røyke igjen, men det er ikke et alternativ. Mer mat nå, gravlaks smaker puke. Hmm, gjøre differensialligninger og begynne på obligatorisk innlevering, eller spille Titan Quest? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Gravlaks er jo godis. Med godt gammeldags, hjemmelaget flatbrød, ekte sennepssaus og mandelpoteter til. Jeg vet jo at kroppen min bare vil erstatte suget etter nikotin med mat, så jeg kan jo velge å bare være sterk og ikke spise mer mat også? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ghraag fleiper aldri! Nei, aldri^^ Men grunnen til at jeg slutta med det, var vel fordi harddisken ble overfylt av mindreårige jenter.. Spesielt 8.klasse jenter:) De er så deilige Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Død over folk som hamrer løs på tastaturet på biblioteker! Sitter en rett bak meg nå omtrent. Og det er faen så irriterende. Er lov å trykke tastene rolig ned, selv om man skriver fort. Djeeeez ... Lenke til kommentar
probin Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Er vel ingen der ute som har sonata arctica billett til salgs vel? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Se filmen hos Youtube huff, jeg har blitt hekta igjen Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) huff, jeg har blitt hekta igjen det er bra:) Endret 22. oktober 2008 av Dovito Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Metallica is the crap! >< Samma som Slayer.. Mer eller mindre likt opp igjennom åra.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 So? Det er jo det vi liker med disse bandene. Man vet hva man får, og det man får er bra. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 EID! Men utrolig tragisk=( Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 So? Det er jo det vi liker med disse bandene. Man vet hva man får, og det man får er bra. Joda, godt mulig, men jeg har sett meg lei av det samme soundet hele tiden. Går an å putte inn litt variasjon. Er dog ikke alle som liker det, men skal man holde på fansen må man ofre noe av det gamle og eventuelt putte inn noe nytt i noe, men allikevel kjøre samme løp som før. Skjønner du hva jeg mener? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) So? Det er jo det vi liker med disse bandene. Man vet hva man får, og det man får er bra. Problemet er vel at det er kjedelig. Endret 22. oktober 2008 av basskuk Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 For Megadeth har jo så nyskapende og stadig endrende sound. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Sier bare en ting jeg: ALF PRØYSEN EIER SKJORTA AV DEG! HAH!! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Er i hvert fall ikke kjedelig \o/ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Sier jeg bare! Endret 22. oktober 2008 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg