Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Reinstallere hva da?
Fimrwaren. That is, telefonens windows. Har du en nokia, f.eks., er det såre enkelt. Bare last ned nokia software updater eller hva det nå heter fra siden deres. Det sletter absolutt alt av instillinger og skit som er lagret på telefonen da. Du trenger også kabel til telefonen, men det får man kjøpt billig.

NgZ har rett. Det er såre enkelt. Litt for enkelt. Og vips mangla jeg 300 telefonnummer, 11.000 meldinger og alle innstillingene var borte.

"Yay".

Lenke til kommentar

Stefan, nåh ... Det :p

Jeg husker fortsatt flere av de. Irriterer meg over at de er borte for godt.

Men det er min egen idioti, og telefonen ble absolutt raskere etter at meldingene forsvant =P

Men åh! Jeg elsker å være ute når det blåser og regner. Derfor er høsten min favoritt-årstid ^^

Frisk bris og regn og å stå ute på ei kunstig øy i midten av elveosen og kjenne elementene piske mot huden min.

Er først da jeg føler at jeg lever, samt savner å være ute i havgapet i liten og i vanlig storm ... :love:

Lenke til kommentar

Jeg hater EdgeCam! Faens møkkaprogram! Nå har jeg installert skiten, men er det liksom mulig for noen andre enn administrator å kjøre driten da? Nei! Søppel! Det skjer ikke en dritt når en vanlig bruker prøver å kjøre programmet. :cry:

/rant

Hvordan går det med dere andre på denne flotte morgenen?

Lenke til kommentar

GOOD MOOOORNING!

litt trøtt idag :) ellers fint :) skal sitte på kafe fra kl 16:00 til rundt 21:00 idag tenkte jeg :) så, GLEDER MEG!:D

så, om det er noen som bor i nærheten av brasseriet i sarpsborg! er det bare å komme og si "Probin OWNS ya ALL"

Endret av probin
Lenke til kommentar

Smurfen: Så bra! Jeg er i storform jeg også, men jeg sloss med dette søppelprogrammet. :S Jeg vet at denne dagen kommer til å bli bra, sånn rent konsentrasjonsmessig, siden jeg kom meg i seng til rett tid, sovna relativt kjapt - kom meg opp til rett tid og rakk en lang dusj. :) Me smell like flowers. *lulz* ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...