Liberalistiske Samebror Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 noen som vet hvor stor en banner må være på photoshop? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 noen som vet hvor stor en banner må være på photoshop? SJEKK HER!! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 http://www.google.no/search?hl=no&q=hv...svinn&meta= Haha! Er det noen som ville leid inn vaktselskapet som ligger som øverste treff her? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 http://www.google.no/search?hl=no&q=hv...svinn&meta= Haha! Er det noen som ville leid inn vaktselskapet som ligger som øverste treff her? Ofc Hadde jeg fått noen referanser først Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 http://www.kulturo.no/features/cd/klassike...ica_-_s_m/57173 Jeg elsker det albumet. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Jeg skal innom Platekompaniet på vei hjem fra jobb og kjøpe det nye albumet til AC/DC. Gleder meg. ... siden vi snakket om musikk. Pheeeew, buss hjem nao! *poof* Endret 21. oktober 2008 av Knut Erik Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 S&M er et av de bedre albumene Metallica har levert. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) S&M er et av de bedre albumene Metallica har levert. S&M og Metallica/Black album er deres beste. De har også en del gode sanger innimellom, ellers er det mye som enten blir for hardt for meg, eller som jeg rett og slett ikke liker uansett. Få ting som slår S&M og Metallica/Black album. Vi måtte skrive stil i tre timer i dag. Det tror jeg faktisk gikk tålelig bra. Edit: Nå ble det rot her, dustete server. Endret 21. oktober 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hmm.... Lurer på om jeg kan få folk til å hjelpe til å pusse opp her hvis jeg spanderer öl Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Lol, hvis du ønsker et resultat ala "Norske byggeklosser" så Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Lol, hvis du ønsker et resultat ala "Norske byggeklosser" så Så lenge resultatet er bedre enn nå så Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Har sett OD film nå, skulle trodde de som lagde den var dopa Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Den nye REMA reklama er så jævlig eid! :!: (den på bussen). Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Noen som vet hvordan jeg sjekker hvilken operatør telefonen min er låst til? Kjøpte den av en kompis for lenge siden, og skal nå bytte abbonement, men det gikk til helvette pga operatørlås. Trenger bare og vite hvem jeg skal ringe, telefonen er såpass gammel at det er ikke noe stress Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hey hey hey. forumet er fikset igjen Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg skal innom Platekompaniet på vei hjem fra jobb og kjøpe det nye albumet til AC/DC. Gleder meg. ... siden vi snakket om musikk. Pheeeew, buss hjem nao! *poof* Mitt ble sendt fra play.com på torsdag. Spent på når det kommer. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Noen som vet hvordan jeg sjekker hvilken operatør telefonen min er låst til? Kjøpte den av en kompis for lenge siden, og skal nå bytte abbonement, men det gikk til helvette pga operatørlås. Trenger bare og vite hvem jeg skal ringe, telefonen er såpass gammel at det er ikke noe stress Du vet ikke hvilken operatør du har? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Søk på nummeret hans her hvis han fortsatt bruker samme operatør, evt spør ham hvem han kjøpte telefonen av. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Søk på nummeret hans her hvis han fortsatt bruker samme operatør, evt spør ham hvem han kjøpte telefonen av. "Denne gratistjenesten er for tiden nede etter pålegg fra NRDB. Vi jobber imidlertidig med å få åpnet tjenesten igjen." Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Elevrådskurs igår, da gjorde instruktøren dette xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg