Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes egentlig at det så litt kult ut jeg da. :)

om du tar og ser der det er flere enn en quote inni hverandre, så er det ikke noe skille mellom de i det hele tatt... og det blod/gørr greia som er rundt omkring på de mørke linjene, ser ikke bra ut i det hele tatt når det er 5-6+++ etterhverandre :p

Lenke til kommentar
Skole skole skole. Kommer til å droppe ut av skolen. Kansellere stipendet, vente en stund for de 4000kr som man fikk for å kjøpe bærbar pc, så tar jeg med et våpen på skolen, plaffer ned de som irriterer og plager meg hver dag, så skyter jeg meg selv. Orginalt, ikke sant?

Tror noen har gjort noe lignende før desverre...

 

 

Og hvor finner jeg så dette Halloween themet?

 

helt nederst er det en rullemeny du kan velge det på :)

 

Espen: Jo, det har du egentlig rett i, men tanken er god. Jeg tror kanskje at de kommer til å finpusse litt på det jeg da.

Tanken er god ja, så får satse på at de klarer og få det litt bedre enn det der er nå, er endel småbugs enda, men det kommer seg sikkert til den 31 håper jeg :)

Lenke til kommentar
Flott, L4r5. Selv foretrekker jeg Macks variant.

 

Hva styrer folket ellers med? Selv har jeg värt hos tannlegen, vaska sengetöy og värt en flittig student.

Jeg har vært innom NAV, vært på psyk og tømt sjela, så har jeg handla og vært i banken og nå sitter jeg og gomler grillet kylling med potetløv og drikker julebrus.

Lenke til kommentar
etter ett "brudd" (eller mange), så blir de det. De er uutholdelige egentlig. Men så lyser opp den ene som ett juletre og dere er gift med 2 barn og stasjonsvogn og har huslån på 5 mill :p

 

Det er akkurat det som er problemet. Denne jenta lyser opp som et juletre, vi dreiv å "deita" og jeg følte at vi hadde god kontakt. Jeg trodde at vi hadde god kontakt helt til hun satt å klina med en kompis av meg på flyet nedover.

 

Det jeg sier nå gjør kanskje vondt, men det er sannheten: Luremus. Move on.

Jeg har vært bort i sånne før. Fucks you up more than tequila on an empty stomach. Hun er fortiden og du trenger ikke å gjenoppleve det. Nyt livet ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...