Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer vel an på jobben man har. I mitt tilfelle, produksjon av pulver for medisiner, er det ikke akkurat gull å stå og snyte nesa hele dagen, nyse på klærne sine hele tiden og hoste ut lungene. Men en kontorrotte kan godt være på jobb selv om de har litt vondt i halsen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Sprakk røykeslutten i helga Nikka eller gikk det bra :) ?

 

Jeg røyka på lørdag ja, men ikke søndag eller enda i dag. Så jeg tror jeg har kontroll, jeg hadde igjen røyk fra lørdag, men holdt meg sterk i hele går og la igjen sigarettene hjemme da jeg dro på jobb i dag. I've got the power!

 

You got the power! Now keep it!

 

Det er kjipt å være forkjøla... Jaja, jeg overlever...Finnes de som er hjemme og leker syk når de er forkjøla, selv om det er en pingle sykdom :p

 

Spis C-vitaminer som en ape spiser frukt!

Lenke til kommentar
Creds hvis du klarer og slutte! Tør nesten vedde på at du blir og røyke i løpet av uka :p

Edit: Lykke til! :)

Takk! :D

 

Jeg røyka ikke i hele forrige uke, fra søndag-lørdag - så jeg tror nok du tar feil der gitt. :) Jeg har inngått et lite kompromiss med meg selv, jeg skal få lov til å røyke litt i helgene, men mest hvis jeg fester. Det gjør at jeg ikke tenker på at jeg aldri får ta meg en røyk, men heller gleder meg til helgen. :D Nuvel, vi får se, jeg har mest lyst til å slutte helt, men det er håpløst når jeg drikker, jeg vil ikke slutte å drikke.

 

Mikkel: You bet!

Lenke til kommentar

Problemet med det er at du bare lurer kroppen hele tida, og blir aldri kvitt avhengigheten hvis du smårøyker innimellom.

Da vil du bare alltid gå og glede deg til helgerøyken, helt til du driter i det og begynner som før.

Er egentlig bare total abstinens som funker.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...