Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er enig i at det er for bredt. Jeg liker bredden på Hardware dynamisk NY-skinet. Da har passe bredde på innleggene synes jeg (på min 1400*1050 skjerm). Men IP board Pro skinet er for bredt.

Var det ikke noen som laget en egen versjon av HW.no-fremsiden med å leke litt med CSS-filene eller noe? Kanskje vedkommende kunne lekt med de samme filene på IP.Board Pro-skinet slik at vi fikk en mellomting. Forøvrig så synes jeg det er akkurat passe mørkt, men det er en smaksak da.

Lenke til kommentar
Huh? Advart i overigår, fjernet i dag?

Nei, fjernet i overigår. Advart for lenge siden. Men om det går et halvt år siden siste advarsel så blir inntil 20% fjernet om gangen. Har man mer enn 20% så må man da vente et halvt år til før neste advarselsreduskjon. Slik at man kan miste 40% advarsel i året. Nå har jeg vært snill gutt lenge så nå fjernet de det.

Lenke til kommentar

Jeg ser nå at det er en feil faktisk..i loggen fikk jeg 2 warns etter hverandre (med forskjellig dato). Den første var helt berettiget (klikka på schnell som vanlig), men den andre kom når jeg self-banna meg selv i vår. Så er bare den ene fjernet igjen. Derfor er 10% left. What ever.

Lenke til kommentar
Man kan vel si det sånn, at man kan ikke kalle seg stamgjest på forumet før man har klikket på Schnell MINST en gang.

Klikket og klikket fru blom... Har prøvd å finne gode motargumenter mot han som regel jeg. Da slipper jeg å senke meg ned på et nivå som burde være unødvendig, OG gjør det klart at han tar feil uten å "klikke" på han. Har fått tre warn i min fartstid på forumet. To av de var vel fortjent. Den første jeg ikk var snakk om misforstått humor, så den klaget jeg på. Fikk warnen trukket tilbake, men så poppet den opp igjen etter en intern diskusjon mellom "de høye herrer". De som var velfortjent gadd jeg ikke klage på siden jeg visste jeg brøt reglene. Forøvrig så tror jeg ikke vi skal diskutere i detalj hva vi har fått warn for. Kan gi litt feil signaler om at det "er kult".

Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg skulle reklamere litt vilt her jeg. Har laget en tråd der man kan poste gode bilder/bilder man liker som man har funnet rundt om kring på nettet. Omtrent som humorbildetråden, bare for "ordentlige bilder". Hadde håpet på litt deltagelse fra flere, men responsen har uteblitt. Uansett så ligger inspirasjonstråden min her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1022042&hl=

Håper dere vil delta. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...