Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snorre: Sjarmerende film det der, men den kan ikke måle seg med "Spirited Away", "Howl's Moving Castle" og "Tonoro no Totoro" (eller hva den nå enn heter).

Tonari no Totoro heter den. Rent personlig har jeg store problemer med å velge en favorittfilm blant "familie"-filmene til Miyazaki. Synes Chihiro no Kamikashu, Tonari no Totoro og Kikis Budservice er omtrent like gode alle sammen. Tror kanskje jeg holder en knapp på Chihiro og heksene. Når det gjelder de andre filmene, beregnet for kun de litt eldre, er Mononoke Hime en klar favoritt tett etterfulgt av Nausicaã: Princess of the Walley of the Wind. Nå har jeg riktig nok ikke sett Laputa: Castle in the Sky og Porco Rosso. Men de skal nok sees de også etterhvert.

Lenke til kommentar

Jeg hadde en times foredrag for stebroren min om hvorfor Det Levende Slottet er helt sykt genial i stad, fordi han sa den sugde og at det var den teiteste og rareste filmen han hadde sett.

 

Noen som har prøvd det nye forumskinet?

Dårlig jobb synes jeg. Det ser halvferdig ut med smilyer som får en hvit sirkel rundt seg og greier.

 

Ja, det var helt jævlig. Bytta tilbake etter 2-3 minutter med det.

Lenke til kommentar
Jeg hadde en times foredrag for stebroren min om hvorfor Det Levende Slottet er helt sykt genial i stad, fordi han sa den sugde og at det var den teiteste og rareste filmen han hadde sett.

Noe sier meg at han er typen som mener det alle andre mener, kler seg som alle andre kler seg, og følger saueflokken. Nå kan jeg selvsagt ta styggelig feil. Men er som regel slike folk som avblåser en film ved å si at den er sær/dårlig, sannsynligvis fordi alle andre mener at kun actionfilmer er noe å se på. :\

Lenke til kommentar

Blaaaah. Gi meg heller et skin jeg kan bruke til dalig. Jeg vil ha et mørkt skin med mye lys svart (ikke helt svart med andre ord), lysegrå og en passelig hvit (gråhvit) farge på tekst. Juleskin ville jo bare bli brukt i juletider anyways. Bortsett fra blant brukerne i juletråden som snakker om julen fra september til slutten av mai. ^^

Lenke til kommentar
Håper heller at vi kan få et skikkelig gjennomført juleskin!
Slenger meg på den.

 

Blaaaah. Gi meg heller et skin jeg kan bruke til dalig. Jeg vil ha et mørkt skin med mye lys svart (ikke helt svart med andre ord), lysegrå og en passelig hvit (gråhvit) farge på tekst. Juleskin ville jo bare bli brukt i juletider anyways. Bortsett fra blant brukerne i juletråden som snakker om julen fra september til slutten av mai. ^^
IP Board Pro-skinet funker kanskje?
Lenke til kommentar

IPBoard Pro er nesten perfekt, men har to mangler. Det er ikke helt mørkt nok, og det er dynmaisk. Det er vitenskapelig bevist at sider hvor tekstlinjer går mer enn 900 piksler bortover er vanskligere å lese enn de som ikke gjør det. Når teksten får boltre seg på 1680 piksler (- rammer og slikt) blir det litt drøyt tungt å lese for min del. Hvis jeg ikke markerer teksten må jeg sitte og lete etter riktig linje. Så inntil videre holder jeg meg til Diskusjon.no-skinnet som har perfekt bredde for min del.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...