Sirslask Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg har allerede LP-spiller og vin ^^ Jeg har plater så alt jeg trenger er en tur på butikken så er vel kaker ordnet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Manic panic lightning bleach vol. 40 + white toner fra Manic Panic. Tell me more! Hvor er det du kjøper dette? ...Er du interessert i hvitt hår? For det er ikke veldig mange som sender det til norge pga. kjemikalier og så videre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ja, jeg har også plater. I massevis Men la oss vente til jeg får henta Meddle, samt får Donovan's Greatest Hits ^^ Lenke til kommentar
Aces Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hehe, godkjent :!: Så hvordan har du det i dag? Det skal vel teknisk sett kalles kveld, eller hva lille venn? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Men la oss vente til jeg får henta Meddle, samt får Donovan's Greatest Hits ^^ Du skal vel ikke tilfeldigvis ha noe av Mamas and the Papas også? Det skal vel teknisk sett kalles kveld, eller hva lille venn? Hvordan har du det i kveld? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 ...Er du interessert i hvitt hår? For det er ikke veldig mange som sender det til norge pga. kjemikalier og så videre. Hvitt hår er jo kos da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det tror jeg faktisk pappa har stående, sammen med Uriah Heep, ELP, King Crimson og Jethro Tull, så de tenkte jeg å plukke med meg når jeg drar til Stavanger i vinterferien Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hvitt hår er jo kos da. Du kan vel bestille bleking og farge fra MP sine sider, eller eBay. Vet ikke om MÅ sender bleking internasjonalt, da. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hvis du skulle vært i New Orleans i tre dager, hva ville dere gjort? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Det skal vel teknisk sett kalles kveld, eller hva lille venn? Hvordan har du det i kveld? Bedre Bra, har fått min dose av kjekke hunks på tv og masse napoleonskake! Edit: Det er her du begynner å legge ut om livet ditt uten at jeg spør btw ... Endret 14. januar 2008 av Aces Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Du kan vel bestille bleking og farge fra MP sine sider, eller eBay. Vet ikke om MÅ sender bleking internasjonalt, da. Det var en irriterende side. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Bedre Bra, har fått min dose av kjekke hunks på tv og masse napoleonskake! Så fint, selv har jeg lært at det er irriterende å skrive når man nyser Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Lurer på hvordan oppsprita vin smaker Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det tror jeg faktisk pappa har stående, sammen med Uriah Heep, ELP, King Crimson og Jethro Tull, så de tenkte jeg å plukke med meg når jeg drar til Stavanger i vinterferien Hvorfor kan ikke du komme hit i vinterferien? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Så fint, selv har jeg lært at det er irriterende å skrive når man nyser Hm ... Aldri prøvd før. Kom det snørr på arket? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Fordi flybilletten min går til Stavanger og farmor vil at jeg skal komme til henne. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hm ... Aldri prøvd før. Kom det snørr på arket? Nei, men måtte skrive det på nytt. Skrevi notatboka Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Så fint, selv har jeg lært at det er irriterende å skrive når man nyser Hm ... Aldri prøvd før. Kom det snørr på arket? Jeg har prøvd, man slurver Man trykker diverse knapper man ikke skulle gjort eventuelt drar penna langt til ene sia. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Fordi flybilletten min går til Stavanger og farmor vil at jeg skal komme til henne. Åh, den var lei Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Slipp Jimmy Fri er slik en herlig film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg