CypheroN Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Vi har ikke bildesigger her fordi det er skrikende og forvirrende å se 40 forskjellige bilder nedover. Forumet er for å skrive og lese i, ikke å skryte over CS-karakteren sin eller whatever. Enig.. På amerikanske/engelske forum jeg har hengt/henger så er det ganske plagsomt med folk som har store bilder i signaturen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Haha, var innom et mangaforum (kom opp i et googlesøk) en gang, der var siggene nesten en halv side. Måtte scrolle ned for å se hver eneste post. De hadde bilder av favorittfigurene sine ellernoe. Helt uleselig forum. Endret 19. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 En ting får heller være banner etc. (irriterende det og, spesielt når det er animert...), men gigantiske signaturer på en halv side er dritirriterende. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Festlig med en post som bare er smiley, også en halv side bildesigg. Dette forumet var tydeligvis ikke moderert heller, for folk bare hylte og skreik bannskap og STFU NOOBS til hverandre hele tiden. Istedet for å si "I don't agree" sa de heller "Shut the fuck up your fucking retard, or I'll rape your mother up the ass!!1" Må være slitsomt å være så e-sinna hele tiden. Endret 19. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Gikk forbi et bilverksted istad, og plutselig gikk alarmen i en bil der inne. Da jeg kom tilbake en stund sto alarmen fortsatt og gikk. Den har sikkert stått slik siden fredag O.o Lenke til kommentar
binko Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hva slags nydelig musikk er det som spiller på konserten nå? Jemini. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvem her kan si meg hva søren Flash Media Server er? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) "konserten"? hva slags konsert? Latsmurf: http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8 Google is your best friend. Endret 19. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
binko Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 "konserten"? hva slags konsert? Latsmurf: http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8 Google is your best friend. Jaja. Jeg mener den derre innsamlingsaksjonen på NRK. Blåkors. Var noe greier med trekkspill og saksofon og noe. Fra russland. Ferdig nå, da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Bytex, google er kjedelig. Kommer sikkert alt for masse informasjon opp, samt på engelsk. Det er dagen derpå, jeg er ikke i form til å lese engelsk fagstoff. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Bytex, google er kjedelig. Kommer sikkert alt for masse informasjon opp, samt på engelsk.Det er dagen derpå, jeg er ikke i form til å lese engelsk fagstoff. Synd. For. Deg. Endret 19. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 yay, busskortet mitt var i boksa som lå i vaskemaskinen, trodde jeg hadde mistet det på bussen, eller at det lå en eller annen plass på gulvet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Bytex, hva med å vise litt medynk? Lenke til kommentar
binko Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Bytex, hva med å vise litt medynk? *Slå på toppen av hodet med åpen hånd* Gjør vondt? Når jeg gjør sånn her? Gjør det vondt når jeg slår oppå der, med åpen hånd? Veldig? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hei, kjekken. Meg og en venninne skal skjære gresskar neste uke. Det blir dødsmorsomt. Noen i kafeen som liker gresskarpai? :') Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Binko: Er det en Family Guy quote? Endret 19. oktober 2008 av Quicko Lenke til kommentar
binko Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Binko: Er det en Family Guy quote? Nnnnei, var ikke det. Akkurat nå. Det gjør bare vondt å bli slått oppå hodet, med en åpen hånd, når man har skallebank. Rett og slett. Så derfor uttrykker jeg min kjærlighet til Smurfylla ved enkel kroppskontakt. På hodet. Med en åpen hånd. Rett og slett. Endret 19. oktober 2008 av Binko Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Screw this. Gidder noen av dere å teste MP3-spilleren min og gi meg noe feedback? http://hint.sjurvaage.com/mmt236/ep1/ Jeg trenger det til eksamen som skal inn om 8 timer og 18 minutt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Screw this.Gidder noen av dere å teste MP3-spilleren min og gi meg noe feedback? http://hint.sjurvaage.com/mmt236/ep1/ Jeg trenger det til eksamen som skal inn om 8 timer og 18 minutt. Mulighet for å ordne på lyden... Kulere font ved han ninja duden... ellers bra i mine øyne Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Takker, lyden skal egentlig fungere. Vi rakk bare aldri å implementere det i det nye designet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg