Kexxy er sexxy! Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg savner virkelig matte.Ikke vanskelige greier, men det å sitte på skolen og regne og ha det morsomt med geometri og trigonometri er et stort savn. Og brøk. Jeg innrømmer jeg savner det. Kanskje jeg bare skal kjøpe meg ei mattebok og et rutehefte og sette meg ned og regne. Du kan komme å gjøre matteleksa mi? Så blir vi begge fornøyd. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 hahaha dverg Jeg vet! Imponerende at han klarte å ikke være morsom, egentlig. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg vet! Imponerende at han klarte å ikke være morsom, egentlig. Å, kom igjen! Han hadde jo mange vitser om at han var kortvokst. Konklusjon = hahaha? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg hater Steklovata. Du æ'kke no' hardcore, det er sikkert og visst. >:| Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Å, kom igjen! Han hadde jo mange vitser om at han var kortvokst. Konklusjon = hahaha? Er det en vits om alt man gjør er å konstatere det åpenbare? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Oh snap, Jerry Seinfeld! Endret 19. oktober 2008 av Bramle Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg savner virkelig matte.Ikke vanskelige greier, men det å sitte på skolen og regne og ha det morsomt med geometri og trigonometri er et stort savn. Og brøk. Jeg innrømmer jeg savner det. Kanskje jeg bare skal kjøpe meg ei mattebok og et rutehefte og sette meg ned og regne. Du kan komme å gjøre matteleksa mi? Så blir vi begge fornøyd. Sorry Kexxy, du er for langt unna Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hikk.. er det folk oppe på denne tiden av døgnet da? jeg har nyli kommet hjem fra byen.. spiser ei brødskiv og trykker på nett før jeg køyer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jadajada, massemasse Jeg vil også ha kakskiv. Hadde smakt godt, men jeg er for lat til å reise meg fra senga og gå ut på kjøkkenet og lage. Er så godt og varmt her nå som jeg har brukt laptopen som sengevarmer ^^ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Spiste biff stroganoff til kveldsmat, var ikke så veldig bra for magen min, tror jeg. =/ Nå blir jeg nok våken i hele natt og høre på musikk. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ahh. Halvveis i vakta nå. Nest siste nattevakt er det også! Så har jeg en uke med kveldsvakt, og så er det PERM Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Har det morsomt på LAN/Wii Party.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jajaja.. Jeg er så trøtt at jeg kunne sovnet av, men, jeg er redd for å legge meg. =( Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Du som meg, Kexxy. Og ble ikke bedre av at en fyllik prøvde å stjele stigen vår og da jeg kjefta på'n ut gjennom vinduet, kjefta'n tilbake og begynte å grine o_O Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Du som meg, Kexxy. Og ble ikke bedre av at en fyllik prøvde å stjele stigen vår og da jeg kjefta på'n ut gjennom vinduet, kjefta'n tilbake og begynte å grine o_O Hehe. Vi e ganske lik vi to. Fyllik som prøver å stjele en stige? Hahahaha. Dagens. xD Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Satan i helvete. Jeg er drittrøtt allerede! Og har godt over tre timer igjen av vakta. Dritt! Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jobb på Lørdags kvelden. høres drit kjedelig ut! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Tror jeg tar sjangsen på å legge meg. God natt, Lykke til med vakten, Herrbrun. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jobb på Lørdags kvelden. høres drit kjedelig ut! Strengt tatt ikke jobb. Er i militæret. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg byttet skin og finner ikke den jeg brukte før. God grunn til å legge seg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg byttet skin og finner ikke den jeg brukte før. God grunn til å legge seg. Nattinatt, Stefan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg