NgZ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg har nettopp brukt 300 kroner på blekning og 250 kroner på cybergoggles og 5k på klær ellers. Ikke frist meg.Blitt blond? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Aces, ikke sikker på hvordan jeg skal beskrive det. Det er nam bare. Muligens en iskake, ikke helt sikker. Kan hende det er marengs også. Som sagt, usikker. Vet bare at det er noe av det beste jeg har smakt på kakefronten ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Link for helvete, LINK! Play.com sitt salg. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Å det var bra Var redd du skulle distrahere meg, holde hånden min, for så å stjele kakestykket mitt! Men da har jeg ikke noen å ha kake-date med Dessuten er jeg ikke så slem, jeg er egentlig ganske snill. Hehe, godkjent :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg har nettopp brukt 300 kroner på blekning og 250 kroner på cybergoggles og 5k på klær ellers. Ikke frist meg.Blitt blond? Nai. Skal bli hvithåret med grønne striper, og så halvt svart, halvt hvit var planen. Cruella de Ville-style. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 LAT ell Alastor? søk på Cash på sida da^^ http://www.play.com/Clothing/T-Shirts/4-/3...an/Product.html Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei Aids^^ Vi snakker om kaker og analkløe Aidskake? whattup pplz!? Jeg nyser og har vondt i hodet. Der? Dakar lille. =/ Jeg er mett og fornøyd. Selvom jeg har vondt i nakken, og vitterlig burde være i dyp søvn nå. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ber du oss alle på kakefest da smurf? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hehe, godkjent :!: Så hvordan har du det i dag? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Mikkel, du kan gå på kake-date med meg. Kombinerer det med Pink Floyd-LPer og vin ^^ Lenke til kommentar
Aces Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei Aids^^ Vi snakker om kaker og analkløe Aidskake? Jepp! Men hver gang vi snakker om det, kommer vi over på analkløe Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Mikkel, du kan gå på kake-date med meg.Kombinerer det med Pink Floyd-LPer og vin ^^ Jeg er sååååå med, du skaffer LPspiller og vin, jeg skaffer plater og kaker Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jepp! Men hver gang vi snakker om det, kommer vi over på analkløe Tilfeldig? Neppe... Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Nai. Skal bli hvithåret med grønne striper, og så halvt svart, halvt hvit var planen. Cruella de Ville-style. Hvordan får du til hvitt hår egentlig? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Darn it! Jeg vil egentlig ha GH3 til Xbox, med gitar, men det er jo ingen som har det inne. Er det nå jeg skal fortelle om hvor gøy det var å spille In Flames på hard just nu på boxen min? You bastard! Nei! *bestille ratt og pedaler* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Dakar lille. =/ Jeg er mett og fornøyd. Selvom jeg har vondt i nakken, og vitterlig burde være i dyp søvn nå. Shosh, jeg overlever. Vil ikke bli syk igjen nå, selv om jeg vet at det er min egen feil. Jeg begynte å anstrenge meg alt for fort med feber og all sånn jævelskap i kroppen, og i tillegg slitt meg selv ut på andre vis (dette kan dog tildeles andre, spesielt en annen), så.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Tilfeldig? Neppe... *host* Alergiker *host* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ber du oss alle på kakefest da smurf? Klart jeg gjør Mikkel, du kan gå på kake-date med meg.Kombinerer det med Pink Floyd-LPer og vin ^^ Jeg er sååååå med, du skaffer LPspiller og vin, jeg skaffer plater og kaker Jeg har allerede LP-spiller og vin ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Nai. Skal bli hvithåret med grønne striper, og så halvt svart, halvt hvit var planen. Cruella de Ville-style. Hvordan får du til hvitt hår egentlig? Manic panic lightning bleach vol. 40 + white toner fra Manic Panic. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Manic panic lightning bleach vol. 40 + white toner fra Manic Panic. Tell me more! Hvor er det du kjøper dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg