Kexxy er sexxy! Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg våkna opp kl 13:37. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 er det idag eller igår de var i Drammen... Kaizers altså De er i Trondheim i dag, det er alt jeg vet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg er flink og har blogget i dag. \o/ Faktisk, skal jeg blogge TO ganger i dag. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Blogging er et forkastelig og heldigvis døende fenomen. Populariteten er synkende og vil i løpet av de neste årene stagnere helt. Resultatet av bloggfenomenet er og vil i langt større grad bli at internett forsøples av gamle meningsytringer uten noen informasjonsmessig verdi, som i all overskuelig fremtid vil ligge seg som et skittent belegg som kontaminerer søkeresultater og effektiv informasjonssamling. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Blogging er et forkastelig og heldigvis døende fenomen. Populariteten er synkende og vil i løpet av de neste årene stagnere helt. Resultatet av bloggfenomenet er og vil i langt større grad bli at internett forsøples av gamle meningsytringer uten noen informasjonsmessig verdi, som i all overskuelig fremtid vil ligge seg som et skittent belegg som kontaminerer søkeresultater og effektiv informasjonssamling. Fullstendig enig. Eneste bloggene jeg noen gang har funnet nyttig er såkalte "download blogs". Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Prøver å finne ut hvilken brus "Halloween BRUS" kopierer, smaker som champagne brus som er litt sur :=/ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Prøver å finne ut hvilken brus "Halloween BRUS" kopierer, smaker som champagne brus som er litt sur :=/ Tenkt på det samme selv. Kommet frem til Julebrus med annen farge . Eventuelt sånne flasker en får kjøpt i smågodtdisken med sur-søtlig smak. Men den er god . Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Gah. Jeg vil på Kaizers i kveld : < Irritererer meg sånn at når jeg endelig hadde penger, var det utsolgt =/ *whine* Og, ingenting galt med blogger. Er kos å lese ^^ Særlig om kundene til Aidskake ^^ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Kundeblogger er alltid morosomme Kunne skrevet en lang avhandling selv, men det blir mye likt det alle andre har skrevet allerede... Wææææ: En rød bruker! Endret 18. oktober 2008 av Llandari Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 SHIT UELAND! Hide your shit. Ooog, Urge 1.5 l er dritdigg . Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Den lilla halloween brusen er vel bare champagnebrus med annen farge. Raffe flasker uansett. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det smaker da som Urge på 0,5 liter Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Det smaker da som Urge på 0,5 liter Ja, men denne kan lagres i større kvantum . Æsj, installerte Windows-oppdatering som krever omstart, noe som fører til konstant mas når det passer minst . Endret 18. oktober 2008 av chokke Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Liker ikke kaizers fordi jeg forstår ikke hva fyren sier selv om det er norsk. Hadde det vært engelsk eller simlish eller gresk hadde det vært greit. Men å synge på norsk og enda ikke forstå en dritt, der setter jeg streken. Og dessuten gjør Tom Waits skranglerocken myyye bedre. Endret 18. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Og dessuten gjør Tom Waits skranglerocken myyye bedre. Tom Waits er küng. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har ikke helt sansen for "Hei i dag spiste vi pannekaker det var godt"-blogger jeg heller, men er jo annet du kan gjøre med det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Bytex, vær sin smak. Jeg setter Kaizers over Waits. Men det kan være fordi jeg har et bedre forhold til førstnevnte enn sistnevnte. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Bytex, vær sin smak.Jeg setter Kaizers over Waits. Men det kan være fordi jeg har et bedre forhold til førstnevnte enn sistnevnte. The piano hasn't been drinkin', you've been drinkin'. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg stod opp for en time siden. *gjesp* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg stod opp for en time siden. *gjesp* Jeg sto opp for 5 timer siden. Aaah. 30 minutter til feiring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg