Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blogging er et forkastelig og heldigvis døende fenomen. Populariteten er synkende og vil i løpet av de neste årene stagnere helt. Resultatet av bloggfenomenet er og vil i langt større grad bli at internett forsøples av gamle meningsytringer uten noen informasjonsmessig verdi, som i all overskuelig fremtid vil ligge seg som et skittent belegg som kontaminerer søkeresultater og effektiv informasjonssamling.

Lenke til kommentar
Blogging er et forkastelig og heldigvis døende fenomen. Populariteten er synkende og vil i løpet av de neste årene stagnere helt. Resultatet av bloggfenomenet er og vil i langt større grad bli at internett forsøples av gamle meningsytringer uten noen informasjonsmessig verdi, som i all overskuelig fremtid vil ligge seg som et skittent belegg som kontaminerer søkeresultater og effektiv informasjonssamling.

 

Fullstendig enig. Eneste bloggene jeg noen gang har funnet nyttig er såkalte "download blogs".

Lenke til kommentar

Liker ikke kaizers fordi jeg forstår ikke hva fyren sier selv om det er norsk.

 

Hadde det vært engelsk eller simlish eller gresk hadde det vært greit. Men å synge på norsk og enda ikke forstå en dritt, der setter jeg streken. Og dessuten gjør Tom Waits skranglerocken myyye bedre.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...