Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Akkurat nå var det Per Bergersen - Cruiser avgårde. Men jeg sang feil på siste refrenget. :p

 

Red.: Jeg har ikke skills nok til mer enn et dårlig nachtspiel da, men det er gøy å spille gitar. Eier ikke sangstemme, men det driter vanligvis folk i på fest.

 

Hehe! Folk driter i det meste på fest :p

Kult at du spiller :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke akkurat skryte på meg å være i noe som helst toppsjikte nei, har jo ikke noen erfaring annet enn fra min egen skrålig og skraping på gitaren jeg heller. :) Synes bare det er moro, selv om jeg er totalt tonedøv, fant ut at den eneste måten jeg kunne prøve å motvirke tonedøvhet var å prøve å spille og synge litt. *fnis*

Lenke til kommentar
Kan ikke akkurat skryte på meg å være i noe som helst toppsjikte nei, har jo ikke noen erfaring annet enn fra min egen skrålig og skraping på gitaren jeg heller. :) Synes bare det er moro, selv om jeg er totalt tonedøv, fant ut at den eneste måten jeg kunne prøve å motvirke tonedøvhet var å prøve å spille og synge litt. *fnis*
Noe som slettes ikke er en dum ide! Kanskje du burde prøve noe mer catchy, få til et refreng som svinger? Tekst, gitarspill og sangstemme betyr så lite i forhold til skikkelig melodi. Hør bare på Bjarte - Goodbye.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...