Benor Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Akkurat nå var det Per Bergersen - Cruiser avgårde. Men jeg sang feil på siste refrenget. Red.: Jeg har ikke skills nok til mer enn et dårlig nachtspiel da, men det er gøy å spille gitar. Eier ikke sangstemme, men det driter vanligvis folk i på fest. Hehe! Folk driter i det meste på fest Kult at du spiller Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Du spiller også eller? Nå ligger jo makkverket ute her på forumet også. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg må klare meg uten Xbox i minst to-tre uker. Fikk den kjente Red Ring of Death. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Du vet romantikken er død når 18-19-åringer gifter seg etter å ha blitt fridd til på MSN ... Jeg er liksom gift. Vet bare ikke med hvem. Hyll Las Vegas-Aften . Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Du spiller også eller? Nå ligger jo makkverket ute her på forumet også. Det var ikke helt i toppsjiktet må jeg si. Jeg anbefaler deg å ta en kikk på gutta i radioresepsjonen som har disket opp med den ene låten etter den andre uten noen form for erfaring med hverken låtskrivning eller profesjonell sang. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Kan ikke akkurat skryte på meg å være i noe som helst toppsjikte nei, har jo ikke noen erfaring annet enn fra min egen skrålig og skraping på gitaren jeg heller. Synes bare det er moro, selv om jeg er totalt tonedøv, fant ut at den eneste måten jeg kunne prøve å motvirke tonedøvhet var å prøve å spille og synge litt. *fnis* Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Kan ikke akkurat skryte på meg å være i noe som helst toppsjikte nei, har jo ikke noen erfaring annet enn fra min egen skrålig og skraping på gitaren jeg heller. Synes bare det er moro, selv om jeg er totalt tonedøv, fant ut at den eneste måten jeg kunne prøve å motvirke tonedøvhet var å prøve å spille og synge litt. *fnis*Noe som slettes ikke er en dum ide! Kanskje du burde prøve noe mer catchy, få til et refreng som svinger? Tekst, gitarspill og sangstemme betyr så lite i forhold til skikkelig melodi. Hør bare på Bjarte - Goodbye. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Haha, dette ble helt jævlig. Falsk som faen, men teksten er jo en finurlig greie da. Nå, jeg blir nok aldri noen musiker, men gøy er det i alle fall. TD.mp3 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 10x forbedring! Dette var jo til tider smooth. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Satan da! Utestedet ved siden av jobben spiller dritirriterende musikk høyt. Er det ikke noe regler for hvor høyt man kan spille musikk? Dragosta din tei?! Endret 18. oktober 2008 av :--{D Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hvor jobber du? (og når skifter du nick igjen? ) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Taxisentral. Og jeg aner ikke. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ahh. Bare en time igjen til lalletid. natten har gått fort, faktisk. Kjedelig at det er så grusomt dødt her på forumet for tiden, men er kanskje fordi jeg stort sett er her om natta Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 jeg spiller MGS4! Leave me alone. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg skal ALDRI sove med vinduet lukket eller med varme på om natta igjen! Kjennes ut som om jeg er forkjøla ffs :S Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Vinduet mitt går ikke ann å lukke igjen og jeg har blitt sjuk Og har vondt i hele kroppen. Bikkjedyret har ligget på tvers under dyna sånn halvveis oppå hodeputa. Vondt overalt Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Vinduet mitt går ikke ann å lukke igjen og jeg har blitt sjuk Og har vondt i hele kroppen. Bikkjedyret har ligget på tvers under dyna sånn halvveis oppå hodeputa. Vondt overalt Stakkar... *servere varm kakao og boller* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Takk Drikker te med honning og skal spise kake etterpå Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Morn. Sørensen så fort jeg sovna i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg