Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pøh, jeg hadde bare sagt "man torpedos 1 through 6" og fyrt av alle sammen mot den slappe supertankeren. Pluss et par Sea Sparrows for moro skyld.

Da hadde jo dere også gått ned. Du må huske på hvor stor eksplosjon det blir av en stor tanker. :)

Lenke til kommentar

Akkurat nå var det Per Bergersen - Cruiser avgårde. Men jeg sang feil på siste refrenget. :p

Red.: Jeg har ikke skills nok til mer enn et dårlig nachtspiel da, men det er gøy å spille gitar. Eier ikke sangstemme, men det driter vanligvis folk i på fest.

Endret av NikkaYoichi
Lenke til kommentar
Pøh, jeg hadde bare sagt "man torpedos 1 through 6" og fyrt av alle sammen mot den slappe supertankeren. Pluss et par Sea Sparrows for moro skyld.

Da hadde jo dere også gått ned. Du må huske på hvor stor eksplosjon det blir av en stor tanker. :)

Personlig ville jeg bare sendt opp en Prowler og kødda noe alvorlig med elektronikken deres.

Lenke til kommentar
Se der, så feil kan man ta! Hvilke arbeidsoppgaver har du ombord på en oljetanker?
Tjaeee. Alt mulig, egentlig.

- Styre båten til havn

- Vedlikehold av:

- Vinsjer

- Malingssystemer

- Fjerne rust

- Lakkere/male båten

- Småtteri som å koble til lasteliner og manifolder (størrelser på dette er fra 12" til 31")

- Kjøre kraner

- Småfiksing

Egentlig alt mulig som har med dekk å gjøre. Du er strengt tatt en alt-mulig-mann.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...