chokke Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 http://www.exactaudiocopy.de/ Og hvorfor mp3 når en har flac? Han har sikkert iPod Han har MP3-spiller. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Gah. At jeg aldri lærer. Ikke sigaretter på tom mage ... Burde ha lært det til nå Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Typisk, her har vi avis prosjekt og har holdt på i to uker. Og er meget fornøyd, først nå kommer læreren å evalurer. Ifølge henne var hele avisen kjedelig og uorginal. Så nå måtte vi starte med oppsettet om igjen. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Da var skolen slutt, og helgen har begynt. Og jeg skal starte helgen med å legge meg og sove. Jeg og. Sove, så fylla Pøh. Fylla er oppskrytt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Pøh. Fylla er oppskrytt. For dem som ikke har venner så Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Nei, fylla er egentlig litt oppskytt generelt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Samme hvor mange venner jeg har så har jeg ikke vært full på 6år snart Fylla er oppskrytt DELUXE, finnes ikke kjedligere å drikke! Endret 17. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Fylla er kjedlig om man ikke slår seg løs og har det gøy. Kjenner mange som bare sitter i en sofa og drekker på fest, skjønner ikke hvorfor dem gidder. Jeg er mer sånn som labber rundt og prater med alt og alle, danser, synger, ler, osv. Morsommere det, slike folk er mye morsommere å være med også Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg sier ikke at fylla er kjedelig, jeg sier at den er oppskrytt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Har ikke hørt så mye skryt om den jeg men Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg skal til Karibien. Fylla er digg. Ya. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Siste timen på en fredag.. fy faen jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Har ikke hørt så mye skryt om den jeg men Jeg hører jo Fylla meg her og Fylla med der hver gang det er helg, så jo, mange skryter av det og gjør det oppskrytt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg skal til Karibien. Fylla er digg. Ya. Til ære for at du drar til karibien så drar jeg på rom-fylla i morra Okay, det var planen uansett. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 *Lager middag* Står til på denne fredagskvelden? Selv fikk jeg nettopp en melding hos en kompis der han ber meg kjöpe öl og sette det i kjöleskapet til han kommer. Tror ikke jeg orker det gitt. Var nettopp i butikken og tanken på å gå tilbake frister lite. :/ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Fredagskvelden ja. Har alt planlagt nøye: 1. Film 2. Film 3. Film 4. Film 5. Film, eventuelt intarwubz Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Fin kveld. Jeg har begynt å drikke. Må finne vesten snart. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) *Lager middag* Står til på denne fredagskvelden? Selv fikk jeg nettopp en melding hos en kompis der han ber meg kjöpe öl og sette det i kjöleskapet til han kommer. Tror ikke jeg orker det gitt. Var nettopp i butikken og tanken på å gå tilbake frister lite. :/ i sånne tilfeller ser jeg på det som "mer oksygen i blodet" Hadde jeg kunnet få oksygen rett i blodet, så hadde jeg nok gått rundt med en liten beholder og en snerten injector Steffypants Vesten? Endret 17. oktober 2008 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg