Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om 2,5 timer så sitter jeg på bussen på vei hjem. Gjett om jeg gleder meg! Det er helg! Nå fikk jeg lyst på røyk igjen. Jeg savner et spesielt kvinnemenneske som ikke vil ha meg. :cry: Gleder meg dog til festen som skal være hjemme hos meg.

 

Hold deg unna røyken!! for min skyld!! i det minste ta tellinga på hvor mange du tar da! så kan du prøve å slå den nestegang du har fest eller noe :p

 

(kanskje det kvinnemennesket vil ha deg om du slutter med kreftpinna?:p)

Lenke til kommentar
Hold deg unna røyken!! for min skyld!! i det minste ta tellinga på hvor mange du tar da! så kan du prøve å slå den nestegang du har fest eller noe :p

 

(kanskje det kvinnemennesket vil ha deg om du slutter med kreftpinna?:p)

 

Jeg prøver som faen å holde meg unna. :) Jeg regner med at jeg kommer til å sprekke på lørdag, men jeg skal som sagt ha en 10-pack på luringa, slik at jeg slipper å bomme på lørdag, OM jeg skulle finne ut at festen blir ødelagt av røykesuget.

 

Kvinnemennesket røyker hun også så tviler på at det er det som er årsaken gitt. Hun sa at hun ikke har de rette følelsene for meg og at hun egentlig skulle ønske at hun følte det samme for meg som jeg gjør for henne, men at hun ikke kunne tvinge frem de følelsene. Det er jo helt greit, man velger ikke hvem man forelsker seg i, dessverre må jeg si, for hadde jeg kunnet velge så hadde jeg valgt bort forelskelsen akkurat nå. :p Regner med at det går over etter en stund, både røykesuget og forelskelsen.

Lenke til kommentar
Mens jeg la meg 5 og har nettopp våkna og starter dagen med kraftige magesmerter så jeg ikke kommer meg ut av senga en gang.

Sist dette skjedde var det fordi jeg ikke hadde spist, men nå har jeg jo spist ... Gah. Jeg vil ikke på sjukehuset igjen ><

Kill it with ethanol!

 

Huzzah, da har jeg fått klipt meg, var på tide. Og frisøren var kjempehyggelig og prata faktisk en del :) .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...