Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GRATS!:D må du reise langt da? forå komme til skolen?

En time og ti minutter med buss :p Men har miljøkort i Buskerud da ;P Kjekkt å ha... Men nå kommer jeg meg 15% billigere til Oslo eller ett annet fylke i Norge :p

 

det er ikke noe å klage på det!! gjelder det samme hva transport?

Tar 45 min med bil... Men jeg må ta bussen halv sju om morgenen, men får jo sovet litt ekstra da

Lenke til kommentar

Jeg er både sinnsykt nervøs, og ganske så happy akkurat nå. Skal ha oppdrag med humor-gruppa i kveld, og det blir noe av det største vi har gjort. Kanskje ikke i antall publikum, men som i antall timer lagt ned for å mekke et show, noe som gjenspeiler seg i betalingen vi får :D

 

Hadde og vært sinnsykt kult å få litt flere kontakter, for å skape litt mer blest om oss selv :)

Lenke til kommentar
Jeg er både sinnsykt nervøs, og ganske så happy akkurat nå. Skal ha oppdrag med humor-gruppa i kveld, og det blir noe av det største vi har gjort. Kanskje ikke i antall publikum, men som i antall timer lagt ned for å mekke et show, noe som gjenspeiler seg i betalingen vi får :D

 

Hadde og vært sinnsykt kult å få litt flere kontakter, for å skape litt mer blest om oss selv :)

 

Aha! ;)

Lyke til med å være morsom! :)

Lenke til kommentar

08:50 - Jeg ligger i senga, og liker det egentlig, når telefonen ringer.

 

«Er du klar eller?»

- «Klar for å stå opp eller hva?»

- «Eh, klar for prøva?»

- «Klar for prøva klokka 10 jaaa?»

- «Klokka 9. Klokka 10 var igåååår.»

- «Å. Faen. I. Helvete.»

 

Det var is på ruta på bilen når jeg løp ut og. Grrrreat! :D

 

Jeg rakk det faktisk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...