Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hun forsto meg faktisk da og ønsket meg hjertelig velkommen som kompis når jeg har fått kontroll på følelsene mine. :love: Dama er så nydelig at jeg ikke kan se for meg at jeg noen gang kommer til å få kontroll på følelsene, men det er verd å prøve.
Det koselige er at når du endelig har fått tilbake kontrollen og begynner å se henne igjen vil du falle tilbake i samme spor på nytt.

Det er akkurat det jeg er redd for, men som sagt så er det verd å prøve - nettopp fordi at hun er så jævla koselig. :)

 

God morgen folkens! En kopp mangote med japansk peppermynteolje i funker bra mot en tett nese. :)

Lenke til kommentar
Og i morgen skal jeg ringe på en jobb i kristiansand, jeg må bort herifra før de ringer fra Nordlaks og vil ansette meg. Jeg gikk faen ikke ikt for og jobbe som fiskesløyer :p
Nordlaks? *fnis*

Er grei jobb det der da mann :p

 

 

Fikk en hyggelig overraskelse i går.

Eldste brodern min fyller 30 nå på søndagen og hans kjæreste hadde egentlig tenkt til å smugle han ut av landet den dagen men istede så har hun bestilt billett til meg tur retur og skal ordne meg drikke og hele pakka:

 

brodern30aarnsb.png

Gleder meg som fy, har ikke sett bordern siden i sommer og da var det bare noen dagers "hei" før han dro igjen. Og blir festingen like vellykket som sist så må jeg vel ha barnevakt denne gangen også..he he he he.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...