Demantios Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Fææn, skulle aldri døgna inatt. Bra fredager som regel er rolige Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg skal på skolen, for så å prøve å gjøre oppgaver, men som ender i warcraft 3, eller counter strike spilling. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Fææn, skulle aldri døgna inatt. Bra fredager som regel er rolige Ja, men du sovner tidlig når du først har fri. Legger meg alltid tidlig på torsdager så jeg kan utnytte litt mer av frikveldene mine i helga jeg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Fitte å trøtt jeg er! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Fitte å trøtt jeg er! Da skulle du lagt deg tidligere, din svette og ekle nerd! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jaha? Jeg er trøtt som F jeg og men jeg la meg klokka 11 som vanlig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Fitte å trøtt jeg er! Da skulle du lagt deg tidligere, din svette og ekle nerd! Det tviler jeg på at befalet hans hadde satt pris på gitt. God morgen forresten Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Morn ja. Er for første gang på evigheter uthvilt. La meg i halv 11 tida i går. Men, vi hadde boksing i gymen i går, så er ganske slapp i arma Lenke til kommentar
probin Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 GOOOOOOOD mornings everybodY! håper jeg får mer tid til forumet denne dagen! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hun forsto meg faktisk da og ønsket meg hjertelig velkommen som kompis når jeg har fått kontroll på følelsene mine. Dama er så nydelig at jeg ikke kan se for meg at jeg noen gang kommer til å få kontroll på følelsene, men det er verd å prøve.Det koselige er at når du endelig har fått tilbake kontrollen og begynner å se henne igjen vil du falle tilbake i samme spor på nytt. Det er akkurat det jeg er redd for, men som sagt så er det verd å prøve - nettopp fordi at hun er så jævla koselig. God morgen folkens! En kopp mangote med japansk peppermynteolje i funker bra mot en tett nese. Lenke til kommentar
probin Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Du har jo også honningte da!.. hjelper også med salt og vann som heter så mye som... DRUM DRUM DRUM: SALTVANN!! edit: MORN JA! Endret 17. oktober 2008 av probin Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Da har vi ENDELIG fått elevbevis i klassen. Og da er det litt billigere å reise utenfor fylket Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Gå å legg deg Probin Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Du har jo også honningte da!.. hjelper også med salt og vann som heter så mye som... DRUM DRUM DRUM: SALTVANN!! Honning funker ja, men saltvann?! Salt binder vesken i kroppen og fører bare til at man blir tettere i nesa enn det man var før - det er nå min erfaring. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Gjør som meg! Kost tilskudd med vitaminer hver dag Kompisen min var på besøk i 5 dager med influesna og jeg skled lett forbi det! Lenke til kommentar
probin Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 GRATS! må du reise langt da? forå komme til skolen? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Og i morgen skal jeg ringe på en jobb i kristiansand, jeg må bort herifra før de ringer fra Nordlaks og vil ansette meg. Jeg gikk faen ikke ikt for og jobbe som fiskesløyer Nordlaks? *fnis*Er grei jobb det der da mann Fikk en hyggelig overraskelse i går. Eldste brodern min fyller 30 nå på søndagen og hans kjæreste hadde egentlig tenkt til å smugle han ut av landet den dagen men istede så har hun bestilt billett til meg tur retur og skal ordne meg drikke og hele pakka: Gleder meg som fy, har ikke sett bordern siden i sommer og da var det bare noen dagers "hei" før han dro igjen. Og blir festingen like vellykket som sist så må jeg vel ha barnevakt denne gangen også..he he he he. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 GRATS! må du reise langt da? forå komme til skolen? Who me? Har da ikke lang vei jeg ... Lenke til kommentar
probin Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) var egentlig ikke til deg:P. men vet ikke helt hvor han forsvant, han ejg svarte til sikkert feilposting! trur jeg bør legge meg EDIT: FANT HAN!.. var til sameboe! Endret 17. oktober 2008 av probin Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Aha! Ba deg om å gå til sengs igjen for ikke så lenge siden Probin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg