Kenny™ Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Enig med Brun... That shit creeps me out! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Høhø..kikka akkurat over på TV'n som står på CNN. "News: Dubai jails britons for beach sex" Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Beach sex er koselig. Har en liten hytte ved stranden hvor jeg pleier å ta med meg partnerne mine=) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Beach sex er koselig. Har en liten hytte ved stranden hvor jeg pleier å ta med meg partnerne mine=) Er ikke et slikt opplegg hvor mennene blir tatt på fersken og havner på tv, da? >:| Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Fremkaller bilder på netthinnen av 12-årig jente som tar med seg sexpartnere til hytta ved vannet..humm. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ser jeg ut som en 12 år gammel jente på bildet kanskje? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Kvifor har det seg slik at når eg klikkar på "mine innlegg", så ligg det kanskje berre 1/4 av dei ulike trådane eg har vore innom? Virus? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ja, det er nok virus. Det skumle forum-viruset strikes again! Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Er litt irriterande. Meinar også å hugse at eg har ganske mange fleire innlegg totalt enn det som står i profilen. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Kvifor har det seg slik at når eg klikkar på "mine innlegg", så ligg det kanskje berre 1/4 av dei ulike trådane eg har vore innom? Virus? Det gjelder ikke tilfeldigvis tråder du ikke har skrevet noe i de siste månedene, nei? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg sitter her og koser meg med en Guinness. Hvordan går det med resten av folket? Jeg har veldig lyst på røyk og har fortsatt vondt i hjertet mitt etter tapet av en fantastisk jente som jeg aldri har vært sammen med, men bare flørta med. *sukk* heh that shit made me smoke even more Jeg tror jeg gikk over fra filter til rullings den dagen. Begynte også å drikke småheavy etter at en kompis ditcha veninna hennes og sa til meg at han var keen på hu i stedet. Man, what a fucked up year it was. Må nesten le litt. Guiness Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Kvifor har det seg slik at når eg klikkar på "mine innlegg", så ligg det kanskje berre 1/4 av dei ulike trådane eg har vore innom? Virus? Det gjelder ikke tilfeldigvis tråder du ikke har skrevet noe i de siste månedene, nei? Oooh, hahahaha! Har vel tenkt at dersom det er aktivitet i tråden generelt, vil den koma inn under mine innlegg. Har vore lite aktiv i det siste, og hadde på siste 2 månader, så alt var vel ganske åpenbart igrunn Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Begynte også å drikke småheavy etter at en kompis ditcha veninna hennes og sa til meg at han var keen på hu i stedet. Man, what a fucked up year it was. Må nesten le litt. Jeg så meg nødt til å fortelle henne at jeg ikke kan være bare en kompis og siden hun ikke er interessert så må jeg bare holde meg langt unna henne for en stund. Hun forsto meg faktisk da og ønsket meg hjertelig velkommen som kompis når jeg har fått kontroll på følelsene mine. Dama er så nydelig at jeg ikke kan se for meg at jeg noen gang kommer til å få kontroll på følelsene, men det er verd å prøve. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Max Payne-filmen var som forventet ikke så veldig bra. Noe var stilig, men dessverre skuffer filmen. Den kunne ha värt så mye bedre. 4/10 fra meg. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Filmar basert på dataspel er vel generelt sett dårlege. Har du sett Dead or Alive? Greit nok, mange fine damer og slikt der, men er igrunn ganske dårleg film. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Zapticon: Joda, det er jo et faktum. Har ikke og kommer neppe til å se Dead or Alive. Tomb Raider-filmene syntes jeg ikke var så ille. Silent Hill hadde også en helt kurant konvertering fra spill til film. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hun forsto meg faktisk da og ønsket meg hjertelig velkommen som kompis når jeg har fått kontroll på følelsene mine. Dama er så nydelig at jeg ikke kan se for meg at jeg noen gang kommer til å få kontroll på følelsene, men det er verd å prøve.Det koselige er at når du endelig har fått tilbake kontrollen og begynner å se henne igjen vil du falle tilbake i samme spor på nytt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Og da vil jeg presentere dagens mest random bilde: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg