Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sitter her og koser meg med en Guinness. Hvordan går det med resten av folket? Jeg har veldig lyst på røyk og har fortsatt vondt i hjertet mitt etter tapet av en fantastisk jente som jeg aldri har vært sammen med, men bare flørta med. *sukk*

heh that shit made me smoke even more :p Jeg tror jeg gikk over fra filter til rullings den dagen. Begynte også å drikke småheavy etter at en kompis ditcha veninna hennes og sa til meg at han var keen på hu i stedet.

Man, what a fucked up year it was. Må nesten le litt.

Guiness :love:

Lenke til kommentar
Kvifor har det seg slik at når eg klikkar på "mine innlegg", så ligg det kanskje berre 1/4 av dei ulike trådane eg har vore innom? Virus? :hm:

Det gjelder ikke tilfeldigvis tråder du ikke har skrevet noe i de siste månedene, nei?

Oooh, hahahaha! :p Har vel tenkt at dersom det er aktivitet i tråden generelt, vil den koma inn under mine innlegg. Har vore lite aktiv i det siste, og hadde på siste 2 månader, så alt var vel ganske åpenbart igrunn :)

Lenke til kommentar
Begynte også å drikke småheavy etter at en kompis ditcha veninna hennes og sa til meg at han var keen på hu i stedet.

Man, what a fucked up year it was. Må nesten le litt.

Jeg så meg nødt til å fortelle henne at jeg ikke kan være bare en kompis og siden hun ikke er interessert så må jeg bare holde meg langt unna henne for en stund. Hun forsto meg faktisk da og ønsket meg hjertelig velkommen som kompis når jeg har fått kontroll på følelsene mine. :love: Dama er så nydelig at jeg ikke kan se for meg at jeg noen gang kommer til å få kontroll på følelsene, men det er verd å prøve.

Lenke til kommentar
Hun forsto meg faktisk da og ønsket meg hjertelig velkommen som kompis når jeg har fått kontroll på følelsene mine. :love: Dama er så nydelig at jeg ikke kan se for meg at jeg noen gang kommer til å få kontroll på følelsene, men det er verd å prøve.
Det koselige er at når du endelig har fått tilbake kontrollen og begynner å se henne igjen vil du falle tilbake i samme spor på nytt.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...