Cortinarius rubellus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 "sender en røyk over det allmektige-internett" Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 *gjespe* Ikke så lenge til jobb. I don't wanna go.. Sitter på jobben nå jeg:P Venter på at Probin kommer tilbake XD Jeg er røyksjuk *Kaste røykbombe på, pluss at du får noen gratis røyksopp * Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Sitter på skolen og er egentlig ferdig, men jeg må på elevråd-styremøte og styremøte i internasjonalt ungdomsnettverk... Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 *gjespe* Ikke så lenge til jobb. I don't wanna go.. Sitter på jobben nå jeg:P Venter på at Probin kommer tilbake XD Jeg er røyksjuk *Kaste røykbombe på, pluss at du får noen gratis røyksopp * Joda:) Men nu er han her:P Da tar jeg meg en kjapp tur ut x) Lenke til kommentar
probin Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Pokker.. dårlig tid til Forum på jobb idag :/.. for mye å gjøre.. æsj Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 God morgen! Ble en sen kveld i går, la meg ikke för i fire-tida takket väre "Dexter". Hvor langt har du kommet? Blir serien bedre eller dårligere? Har selv sett sesong 1 + et par ep. av sesong 2. Kjeder deg? Last ned torrent av alle Tom&Jerry episodene (det er en DVD). Så ser du dem i kronologisk rekkefølge. Gladvold ftw. Det gjorde jeg her i vår faktisk. Eller, alle bortsett fra DVD1 var vel i den pakka jeg lasta ned. Har ikke fått sett alt enda, men greit å ha å sette på innimellom. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Kjeder deg? Last ned torrent av alle Tom&Jerry episodene (det er en DVD). Så ser du dem i kronologisk rekkefølge. Gladvold ftw. gjort det jeg og var faktisk 5 fulle dvd iso med alle episoder fra start til 90 tallet digg å bare sette på en god klassiker, tegneteknikken var bare best før Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Pokker.. dårlig tid til Forum på jobb idag :/.. for mye å gjøre.. æsj SI OPP! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Noen som har peiling på modellering av et dynamisk masse-fjær-demper-system og føler for å hjelpe en stakkars student? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Get your Rick-voter goin'! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Noen som har peiling på modellering av et dynamisk masse-fjær-demper-system og føler for å hjelpe en stakkars student?mx´´ + bx´ + kx = 0 Løs diff.likningen, gogo! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Endelig har jeg fått ny datamus! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Endelig har jeg fått ny datamus! Pingle, tør du ikke si mus? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 http://www.yourdailymedia.com/media/122389...e_Best_Man_Ever Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Endelig har jeg fått ny datamus! Pingle, tør du ikke si mus? Nei, folk er rå på å misforstå Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 er ikke det sånn at det er ulovlig å pålegge folk å jobbe mer enn 8 timer? Uansett stilling? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Tror ikke det? Maksimalt tillatte tid å jobbe er vel 13 timer. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Tror ikke det? Maksimalt tillatte tid å jobbe er vel 13 timer. Hmm tror det var jo snakk om 8timers arbeidsdager, og alt som var over det så ble det regnet som overtid, og overtid kan du ikke bli pålagt å jobbe. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 er ikke det sånn at det er ulovlig å pålegge folk å jobbe mer enn 8 timer? Uansett stilling? Arbeidsmiljøloven § 10-4: "Alminnelige arbeidstid må ikke overstige ni timer i løpet av 24 timer", men om arbeidet er av en "passiv karakter, kan arbeidstiden forlenges med inntil halvparten av de passive periodene." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg