Datasmurf Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Mikkel, om du hadde spurt for en måned siden, hadde jeg hatt flere. Nå har jeg dessverre ingen, og de som sto utenfor her, har folka som henter papir til gjenvinning tatt med seg Hva skal du? Flytte herfra? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Flytte inn til byen (w00T) Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Byen, som i Trondheim, Mikkel? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Byen som i "sentrum Steinkjer" Nikka Stakkars pus må være innekatt pga miljøet Tror det skal gå bra da ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Eller byen som i Steinkjer sentrum? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Steinkjær sentrum! Måtte bare poengtere Endret 16. oktober 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Litt sent ute der, ooh, kult, kanskje man ser andre forummedlemmer her enn den lugubre nordlendingen i klassen over meg og kompisen min i klassen under meg da. Eller vent, jeg har jo kjøpt snuff til et eller annet forummedlem her i Steinkjer ^^ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Er du en langer Sjur? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Kjeder deg? Last ned torrent av alle Tom&Jerry episodene (det er en DVD). Så ser du dem i kronologisk rekkefølge. Gladvold ftw. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Langer og langer. De selger snuff i Norge og fyren er 20, men han fikk ikke til å kjøpe fra butikken så jeg kjøpte for ham. Jeg ser ikke helt problemet med det Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Fyren er 20 og fikk ikke handle på butikken?! Haha! Nå ble akkurat livet mitt forlenget litt. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Woho, jeg kom meg opp Okei, jobbintervju om 1 time og 20 minutter. Vi har ingenting og spise hjemme. Herlig :/ Jeg lukter lasagne på rimi. Men først må jeg finne buksa mi. Jeg la den i vaskemaskinen i går, og spurte om muttern kunne legge den i trommelen når den var ferdig. Jeg kommer opp i dag, og ser at alle klærne minus buksa mi er i trommelen. Hverdagslige mysterier :o Og ja, btw, SATAN så trøtt jeg er. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Du kan bare stole på deg selv Pasient, det kan du lære deg like godt først som sist. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Er konge at forumet er oppe på skolen til en hver tid, Nettby og MSN har blitt en gang i uka lissom... Jeg elsker forumet Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 spurte om muttern kunne legge den i trommelen når den var ferdig. Jeg kommer opp i dag, og ser at alle klærne minus buksa mi er i trommelen. Det du vil ha gjort, er det best å gjøre selv:) Selvgjort er velgjort er det et utrykk som heter Lenke til kommentar
probin Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 spurte om muttern kunne legge den i trommelen når den var ferdig. Jeg kommer opp i dag, og ser at alle klærne minus buksa mi er i trommelen. Det du vil ha gjort, er det best å gjøre selv:) Selvgjort er velgjort er det et utrykk som heter PISS!!.. jeg bor med mamma og pappa. dem er best i det jeg vil gjøre:P Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 spurte om muttern kunne legge den i trommelen når den var ferdig. Jeg kommer opp i dag, og ser at alle klærne minus buksa mi er i trommelen. Det du vil ha gjort, er det best å gjøre selv:) Selvgjort er velgjort er det et utrykk som heter PISS!!.. jeg bor med mamma og pappa. dem er best i det jeg vil gjøre:P PISS @ j00 2:P Skal du ha noe fort gjort, gjør du det selv. Din slask. Du gjør ikke annet enn å sitte på ræva du^^ Mens jeg må slite ræva av meg. Men så fort du kommer tilbake hit, skal jeg ut å slappe av med en nikotinpinne:) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 *gjespe* Ikke så lenge til jobb. I don't wanna go.. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) *gjespe* Ikke så lenge til jobb. I don't wanna go.. Sitter på jobben nå jeg:P Venter på at Probin kommer tilbake XD Jeg er røyksjuk Endret 16. oktober 2008 av Ghraag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg