Ferchie Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) En n00b på ICA solgte meg 2stk calzone til 16kr stykk istedenfor 36. Han tok ikke stykkpris men veide dem haha, jeg gidda ikke å si noe. Belli meddag! 2b? Hvaa? Å så har jeg hele 5k i formue, jeg vet heller ikke hva det skal være! Endret 15. oktober 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) 2b er koden for minstenkelig person Endret 15. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 En n00b på ICA solgte meg 2stk calzone til 16kr stykk istedenfor 36. Han tok ikke stykkpris men veide dem haha, jeg gidda ikke å si noe. Belli meddag! 2b? Hvaa? Å så har jeg hele 5k i formue, jeg vet heller ikke hva det skal være! Var det du som rekruterte meg til el bandidos? Fy fasan. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 En n00b på ICA solgte meg 2stk calzone til 16kr stykk istedenfor 36. Han tok ikke stykkpris men veide dem haha, jeg gidda ikke å si noe. Belli meddag! Selger dem Calzone på ICA nå! Dæven, ditt skal jeg i morra! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Nei... Pizzabollene på Rema 1000 og Rimi er best. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) ja hvertfall her, jeg anbefaler Taco versjonen, den var best! El Bandidos? Ja selvfølgelig. Hun der Ysabella på youtube er pinadø sjarmerende! Endret 15. oktober 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Calzone på Deli de Luca er det jævligste jeg har spist. Det ser veldig pent ut, men det var veldig typisk frossen-mat som var tinet opp og lagt i hylla. Fikk den varma lenge, og alt så veldig bra ut. Så syns jeg det var så rart at jeg aldri kom til fyllet i midten. Da oppdaget jeg at jeg hadde spruta orange-brun-grønn saus nedover hele jakka fordi det tøyt ut saus bakerst. Spiste litt til og kom til en gusje-orange suppe med klumper i som hadde samla seg bakerst. Det smakte og så ut som spy. Så ut som jeg hadde spydd nedover hele jakka mi. Og den sausen hadde minst 80 grader temperatur. Takke meg til Calzone fra Bit. Der ser vi at de lager dem helt fra bunnen av, og det er ikke noe innbakt brød-tull. Bare en firkanta lefse som er brettet en gang med masse fyll inni. Endret 15. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Pizzaboller er indeed godt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Calzone fra 7-11 er jævlig. Seig guffe uten smak, til altfor mye penger. I tillegg er brødet hardt. Takke seg til kebab (ikke at jeg fant det når jeg trengte). Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg skal ikke påstå at jeg har smakt andre calzoner enn de vi har på jobb, men den med kylling og pesto er magisk god. ^^ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg digger pizza fra den lokale Mama Rosa restauranten. De bruker 10 min på å lage hjva som helst, og det går gjennom systemet på under en time! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det er fordi 7-11 og Deli de luca tar det ut av frysern og lar det tine i disken. Da blir det ikke bra. Bit lager dem og steker nye kontinuerlig. Det er godt. Og ost og skinke-fyll ER ost og skinke, ikke en guffen suppe i midten som holder 90 grader. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 BESTE Calzonen jeg har spist er den fra Shell. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Aghh jeg savner sommeren allerede! Denn dama lignr på ei jeg hadde en sommerflørt med for et par år siden! Zypheron: Ja! Bensinstasjonmat er sterkt undervurdert! Endret 15. oktober 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Spiste en calzone i Sydney en gang, på en trang italiensk kneipe rett ved Kings Cross. Jesus fucking christ den var uber. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Den beste Calzonen som finnes er den jeg lager selv. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Den beste Calzonen som finnes er den jeg lager selv. lol Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg sitter og lurer på om jeg klarer å klippe meg selv uten at det blir seende helt jævlig ut jeg. Trenger ikek ta så mye. Bare stusse luggen littegranne og ved ørene. Nakken er litt verre da. Men trengs å friseres litt der også. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg tror du skal ta deg en tur til frisøren Lars! Lugg og ved ørene klarer man selv, men med mindre du vil se ut som om du sparer til hockey burde du ta deg en tur til proffesjonelle! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det er ikke noe å flire til Ferchie. Jeg har faktisk jobbet som pizzabaker i 5-6 år. Lager deigen på oppskrift fra de italienske høyfjellene. Sausen lages også selvsagt fra bunnen av, fyllet varierer etter hva jeg har lyst på der og da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg