Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

En n00b på ICA solgte meg 2stk calzone til 16kr stykk istedenfor 36. Han tok ikke stykkpris men veide dem haha, jeg gidda ikke å si noe. Belli meddag!

2b? Hvaa? Å så har jeg hele 5k i formue, jeg vet heller ikke hva det skal være! :p

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En n00b på ICA solgte meg 2stk calzone til 16kr stykk istedenfor 36. Han tok ikke stykkpris men veide dem haha, jeg gidda ikke å si noe. Belli meddag!

2b? Hvaa? Å så har jeg hele 5k i formue, jeg vet heller ikke hva det skal være! :p

Var det du som rekruterte meg til el bandidos? Fy fasan.

Lenke til kommentar

Calzone på Deli de Luca er det jævligste jeg har spist. Det ser veldig pent ut, men det var veldig typisk frossen-mat som var tinet opp og lagt i hylla. Fikk den varma lenge, og alt så veldig bra ut. Så syns jeg det var så rart at jeg aldri kom til fyllet i midten. Da oppdaget jeg at jeg hadde spruta orange-brun-grønn saus nedover hele jakka fordi det tøyt ut saus bakerst. Spiste litt til og kom til en gusje-orange suppe med klumper i som hadde samla seg bakerst. Det smakte og så ut som spy. Så ut som jeg hadde spydd nedover hele jakka mi. Og den sausen hadde minst 80 grader temperatur.

Takke meg til Calzone fra Bit. Der ser vi at de lager dem helt fra bunnen av, og det er ikke noe innbakt brød-tull. Bare en firkanta lefse som er brettet en gang med masse fyll inni.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...