L4r5 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Summer Glau, og det er ikke bare fordi jeg er litt geek og likte Firefly. I'd hit it so hard that LHC would be jealous of my Big Bang! Endret 15. oktober 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hvor sjekker man for forskjellige kommuner? Jeg bare søkte på meg selv på skattelistene på aftenposten, da kom det opp litt statistikk om kommunen jeg er registrert bosatt i. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 mythbusters.. AIIGHT? hun er CONFIRMED!!! Det er hun i aller høyeste grad. Hun er så fantastisk at jeg ikke finner ord for det faktisk. Dessverre er hun gift. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Dessverre er hun gift. Ja for hadde hun ikke vært det hadde du sittet på det neste flyet til U.S.A. og fått snøret i bånn? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 I'd hit it so hard that LHC would be jealous of my Big Bang! Men når man snakker om Firefly er jo Jewel Staite så søt at du kunne spist a opp. Cobie Smulders er jo superdigg og. Lurer på om jeg har en greie for brunetter Lenke til kommentar
probin Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Dessverre er hun gift. Ja for hadde hun ikke vært det hadde du sittet på det neste flyet til U.S.A. og fått snøret i bånn? synd.. for jeg hadde nok tatt flyet en time tidligere:) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Men når man snakker om Firefly er jo Jewel Staite så søt at du kunne spist a opp. Cobie Smulders er jo superdigg og. Lurer på om jeg har en greie for brunetter Jewel Staite er søt. Men hu er ikke like hawt som Summer Glau. Summer Glau får meg til å ville gjøre skitne ting som ikke passer å snakke om i dagslys. Jewel Staite derimot er en man tar med seg og går en tur på stranda og holder i handa mens man ser på solnedgangen. BTW: Brunetter > blondinner og redheads Lenke til kommentar
probin Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 L4r5 > brunetter, blondiner og redheads Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Dessverre er hun gift. Ja for hadde hun ikke vært det hadde du sittet på det neste flyet til U.S.A. og fått snøret i bånn? Ser ikke noen grunn til at jeg ikke skulle prøvd i alle fall - gjør du? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Red.: Det er stygt å si det, men Hermine er jo rawr. Faktisk, ja:P Er det stygt å si det, eller er hun rawr? Jeg ble straks litt usikker på hva du bekreftet. Ser ut til at skattelistene bommer med ca 100.000 på min inntekt. Jaja, jeg slipper "gold diggers" uansett med min slunkne inntekt. Beklager, my bad. Mente det siste Hun var ganske rawr på det bildet ja:P Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 mythbusters.. AIIGHT? hun er CONFIRMED!!! Det er hun i aller høyeste grad. Hun er så fantastisk at jeg ikke finner ord for det faktisk. Dessverre er hun gift. Seriøst? Jeg syns hu bare er en plagsom fjott som ikke har noe der å gjøre. Err. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Dessverre er hun gift. Ja for hadde hun ikke vært det hadde du sittet på det neste flyet til U.S.A. og fått snøret i bånn? Ser ikke noen grunn til at jeg ikke skulle prøvd i alle fall - gjør du? Nei nei, for all del, hun er jo sikkert ikke gift for alltid heller så fyr løs, keep your hopes up. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 mythbusters.. AIIGHT? hun er CONFIRMED!!!Det er hun i aller høyeste grad. Hun er så fantastisk at jeg ikke finner ord for det faktisk. Dessverre er hun gift. Quote riktg da Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jenna jameson? Yuck Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Jenna jameson? Her sitter vi og diskuterer indrefilet og så kommer du syltelabber! Kjøp deg litt standarder! Endret 15. oktober 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jenna jameson? Ja, og Amy Reid. Da snakker vi! Kan ikke glemme Pamela Anderson heller! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 To clear things up. Jeg synes Paris Hilton er ikke-pen, vil ikke akkurat bruke ordet stygg. Jeg synes faktisk Jennifer Love Hewitt og Cameron Diaz er pene (snakker da om ansiktet, hovedsaklig), kan også nevne hun som spilte Phoebe i den hekseserien (eller, hun så bra ut for flere år siden). Ellers så er Lisa Lashes fantastisk, og musikksmaken hennes likeså . Hewitt er skikkelig hot selv om hun begynner å komme litt opp i åra. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 mythbusters.. AIIGHT? hun er CONFIRMED!!! Det er hun i aller høyeste grad. Hun er så fantastisk at jeg ikke finner ord for det faktisk. Dessverre er hun gift. Husk nå på at det bare er en fase. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jenna jameson? Her sitter vi og diskuterer indrefilet og så kommer du syltelabber! Kjøp deg litt standarder! Syltelabber var koslig sagt. Suppekjøtt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg