Olum Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg føler at denne kafèen har blitt mer en pub de siste sidene nå Lenke til kommentar
probin Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 veldig true MEN kari byron derimot! :O... GURGLE!!! (trur jeg har spammet forumet 6000 ganger pga ho nå :O) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Hadde ikke sagt nei om Angelina Jolie hadde bøyd seg framover og hvisket: *In the butthole* Det er du ikke alene om, men hun er ikke WOWOOWOWOWWOW for det. I likhet med alba Yey, endelig noen andre som har skjønt det . Finnes altfor mange folk som overgår disse "skjønnhetene" etter mine standarder. Jeg føler at denne kafèen har blitt mer en pub de siste sidene nå Ja til 18-årsgrense. Endret 15. oktober 2008 av chokke Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 veldig true MEN kari byron derimot! :O... GURGLE!!! (trur jeg har spammet forumet 6000 ganger pga ho nå :O) Hvis du tenker på den samme Kari Byron som jeg tenker på så hadde jeg glatt kappet av meg venstrehånda for å få tak i henne. Hun er rett og slett über-super-duper-fantastisk! Hun stiller i en egen klasse når det gjelder hotness. :gurgle: Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 OKEI NÅ ER DET TRENING. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Chokke....kan du navngi en du synes er hawt? Jeg tipper du sier Brad Pit...10hi Endret 15. oktober 2008 av jente_12 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 OKEI NÅ ER DET TRENING. Go do them tharr cock-pushups! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hvis du tenker på den samme Kari Byron som jeg tenker på så hadde jeg glatt kappet av meg venstrehånda for å få tak i henne. Hun er rett og slett über-super-duper-fantastisk! Hun stiller i en egen klasse når det gjelder hotness. :gurgle: Å kappe av seg hånda gjør det bare vanskeligere å få tak i henne da :| Chokke....kan du navngi en du synes er hawt? Me Lenke til kommentar
probin Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 veldig true MEN kari byron derimot! :O... GURGLE!!! (trur jeg har spammet forumet 6000 ganger pga ho nå :O) Hvis du tenker på den samme Kari Byron som jeg tenker på så hadde jeg glatt kappet av meg venstrehånda for å få tak i henne. Hun er rett og slett über-super-duper-fantastisk! Hun stiller i en egen klasse når det gjelder hotness. :gurgle: mythbusters.. AIIGHT? hun er CONFIRMED!!! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Chokke....kan du navngi en du synes er hawt? Jeg tipper du sier Brad Pit...10hi Madeleine!!!! Paris Hilton, that's hot! Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Chokke....kan du navngi en du synes er hawt? Jeg tipper du sier Brad Pit...10hi Madeleine!!!! Paris Hilton, that's hot! Paris? Du kødder, right:P? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Paris Hilton, that's hot! Jeg håper for guds skyld at du prøver å være morsom. Ellers så må jeg e-banke deg pga. dårlig smak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Hollywood=Flust av sexsymboler som ofte blir overated. Too fake for my taste,but yet I wouldn`t say no if the opportunity would arise Endret 15. oktober 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Summer Glau, og det er ikke bare fordi jeg er litt geek og likte Firefly. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Paris? Du kødder, right:P? Herregud nei, etter den fantastiske filmen som ble lansert så er det "WHOOAA". Og, Jennifer Love Hewitt og Cameron Diaz. Jeg mener, come on! Shitazzzz. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 would`nt = wouldn`t Sorry. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Og, Jennifer Love Hewitt og Cameron Diaz. Jeg mener, come on! Shitazzzz. Cameron Diaz er faktisk hot da :] Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 må si jeg er helt enig med deg!! hun er overvurdert som pokker! I likhet med alba Takk og lov, det finnes flere enn meg som synes Alba er overvurdert. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) To clear things up. Jeg synes Paris Hilton er ikke-pen, vil ikke akkurat bruke ordet stygg. Jeg synes faktisk Jennifer Love Hewitt og Cameron Diaz er pene (snakker da om ansiktet, hovedsaklig), kan også nevne hun som spilte Phoebe i den hekseserien (eller, hun så bra ut for flere år siden). Ellers så er Lisa Lashes fantastisk, og musikksmaken hennes likeså . Endret 15. oktober 2008 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg