Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde ikke sagt nei om Angelina Jolie hadde bøyd seg framover og hvisket: *In the butthole*

Det er du ikke alene om, men hun er ikke WOWOOWOWOWWOW for det.

 

I likhet med alba

Yey, endelig noen andre som har skjønt det :) .

 

Finnes altfor mange folk som overgår disse "skjønnhetene" etter mine standarder.

 

Jeg føler at denne kafèen har blitt mer en pub de siste sidene nå :p

Ja til 18-årsgrense.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
veldig true :)

 

MEN

 

kari byron derimot! :O... GURGLE!!! (trur jeg har spammet forumet 6000 ganger pga ho nå :O)

 

Hvis du tenker på den samme Kari Byron som jeg tenker på så hadde jeg glatt kappet av meg venstrehånda for å få tak i henne. Hun er rett og slett über-super-duper-fantastisk! Hun stiller i en egen klasse når det gjelder hotness. :gurgle:

Lenke til kommentar
Hvis du tenker på den samme Kari Byron som jeg tenker på så hadde jeg glatt kappet av meg venstrehånda for å få tak i henne. Hun er rett og slett über-super-duper-fantastisk! Hun stiller i en egen klasse når det gjelder hotness. :gurgle:

Å kappe av seg hånda gjør det bare vanskeligere å få tak i henne da :|

 

Chokke....kan du navngi en du synes er hawt?

Me :cool:

Lenke til kommentar
veldig true :)

 

MEN

 

kari byron derimot! :O... GURGLE!!! (trur jeg har spammet forumet 6000 ganger pga ho nå :O)

 

Hvis du tenker på den samme Kari Byron som jeg tenker på så hadde jeg glatt kappet av meg venstrehånda for å få tak i henne. Hun er rett og slett über-super-duper-fantastisk! Hun stiller i en egen klasse når det gjelder hotness. :gurgle:

 

mythbusters.. AIIGHT? hun er CONFIRMED!!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hollywood=Flust av sexsymboler som ofte blir overated.

Too fake for my taste,but yet I wouldn`t say no if the opportunity would arise

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

To clear things up.

 

Jeg synes Paris Hilton er ikke-pen, vil ikke akkurat bruke ordet stygg.

 

Jeg synes faktisk Jennifer Love Hewitt og Cameron Diaz er pene (snakker da om ansiktet, hovedsaklig), kan også nevne hun som spilte Phoebe i den hekseserien (eller, hun så bra ut for flere år siden).

Ellers så er Lisa Lashes fantastisk, og musikksmaken hennes likeså :) .

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...