Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjorde meg ingenting at trøndersken ble "kjedelig", jeg personlig har ikke mye til overs for trøndersk. Og hvis det er alt du legger i om det var en godt skuespill eller ikke, ja da får det være din mening

Hvis en hadde snakket i samme nivå og like livløst på bokmål som de to gjorde på trøndersk hadde du forstått poenget bedre tror jeg.

For meg var det som å sitte å høre på barne-tv dubbinga når man var liten, dog den var mye mer underholdende.

"åååå hjæl æ har ein morder i hælan! åååæææææ!, æ ska dræææp dæææ dett sviiiiiin".

Utvaska trønder-dialekt + film = møkk.

Og nei jeg ser ikke på skriking som godt skuespill, har du prøvd å skrike selv og se redd ut?

Ikke særlig vanskelig akkurat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjorde meg ingenting at trøndersken ble "kjedelig", jeg personlig har ikke mye til overs for trøndersk. Og hvis det er alt du legger i om det var en godt skuespill eller ikke, ja da får det være din mening

Hvis en hadde snakket i samme nivå og like livløst på bokmål som de to gjorde på trøndersk hadde du forstått poenget bedre tror jeg.

For meg var det som å sitte å høre på barne-tv dubbinga når man var liten, dog den var mye mer underholdende.

"åååå hjæl æ har ein morder i hælan! åååæææææ!, æ ska dræææp dæææ dett sviiiiiin".

Utvaska trønder-dialekt + film = møkk.

Og nei jeg ser ikke på skriking som godt skuespill, har du prøvd å skrike selv og se redd ut?

Ikke særlig vanskelig akkurat.

Hahaha, barne-tv dubbing :p Ja, kanskje jeg hadde blitt like irritert om det hadde vært dårlig utvaska bergensk som hadde blitt snakket.

Lenke til kommentar
Red.: Det er stygt å si det, men Hermine er jo rawr. :p

Faktisk, ja:P

Er det stygt å si det, eller er hun rawr? Jeg ble straks litt usikker på hva du bekreftet.

Ser ut til at skattelistene bommer med ca 100.000 på min inntekt. Jaja, jeg slipper "gold diggers" uansett med min slunkne inntekt. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...