Sirslask Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Chili og krem i kakao er kos Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Chilli? Pleier bare og ta krem på toppen og kansje drysse litt kakastrø på kremen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ja, det er tatt fra Chocolat, vel, delvis i alle fall. Jeg har chilien derifra. Kremen fra farmor, Kahluaen fra meg selv i høst da jeg lette etter noe funky å ha i kakaoen Mørk rom fungerer også, vodka er ikke like godt og HB er bare for jævlig. Om karsk er ille, er te-knert og karskao mye verre >< Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Mørk rom fungerer også, vodka er ikke like godt og HB er bare for jævlig.Om karsk er ille, er te-knert og karskao mye verre >< Rom skal være mørk, ja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Nå fikk jeg lyst på Captain Morgan her Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Målet mitt er å få gjort dette før kl 23:30 i kveld. Drite. - Check Drikke te. - Check Se The Usual Suspects. (eller ikke) - Trokke det, nei. Få respons på DNFK. - Check Sovne til Deep Purple. - Jada, snart. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ja, det er tatt fra Chocolat, vel, delvis i alle fall. Jeg har chilien derifra. Kremen fra farmor, Kahluaen fra meg selv i høst da jeg lette etter noe funky å ha i kakaoen Hvordan Chili bruker du? Hakker du opp fersk? Jejeje! Har ikke hilst på deg, Aces! Girl? Art there girls on teh intarweb? Du må hilse tilbake da Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Noen som vet sånn ca pris på ok microbølgeovn? Vurderer å kjøpe det Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Te . Må få hamstret mer til det lille lageret mitt. Venninna mi elsker Prince of Wales btw. Endret 14. januar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Aces, vanligvis, men etter jul har kjøkkenet mitt vært litt tømt for slikt, så da går det i sånn funky allerede pulverisert fra Hindu. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Uff te smaker vondt. Likte forøvrig en te fra Tyrkia men det smakte mer som varm saft. Holder meg til kakao. Kansje i framtiden så blir det Kaffe Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Tror jeg kanskje har drukket te 4 ganger Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Nå fikk jeg lyst på Captain Morgan her Gjett hva jeg har? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Uff te smaker vondt. Likte forøvrig en te fra Tyrkia men det smakte mer som varm saft.Holder meg til kakao. Kansje i framtiden så blir det Kaffe Min favoritt-te da jeg var liten^^. Fikk en sånn av Aidskake til jul. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Aces, vanligvis, men etter jul har kjøkkenet mitt vært litt tømt for slikt, så da går det i sånn funky allerede pulverisert fra Hindu. Aha, du kjører late-kjøkkengutters-billige-triks altså? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Drikker te når jeg er hjemme, glemmer å kjøpe det alltid når jeg er i butikken, vanligvis går det mest i blå java og kakao Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Uff te smaker vondt. Likte forøvrig en te fra Tyrkia men det smakte mer som varm saft.Holder meg til kakao. Kansje i framtiden så blir det Kaffe Min favoritt-te da jeg var liten^^. Fikk en sånn av Aidskake til jul. Vet du om de selger den i norge? Den er var/er uffatelig god Lenke til kommentar
Aces Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg synes det å lage te er nesten like koselig som å drikke te Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Aha, du kjører late-kjøkkengutters-billige-triks altså? Det er jo ikke mulig å ha alle råvarer et kjøkken burde inneholde når man bor alene. Man må jo kaste 70%. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Gjett hva jeg har? Se der ja... Jeg sikler nesten her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg