Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fritt Villt 2 er en av de bedre norske filmer jeg har sett. Og da mener jeg ikke bare innenfor den sjangeren, men sett jevnt over. Den skremte meg mer enn en gang! Satt med en konstant creepy følelse under hele filmen. Gode lydeffekter, musikk osv. Godt skuespill, ihvertfall fra frøkna som har hovedrollen.

Definitivt verdt en titt!

Lenke til kommentar

Nei!

Skuespillet fra trønderne var helt håpløst!

Altså hvem i huleste helligste bernaise-saus kan kalle seg en god skuespiller når man er trønder, og faktisk klarer å få trøndersk til å høres livløst og kjedelig ut på skjerm?

Trøndersk er en av de livligste dialektene i Norge, enda så høres de verre ut enn hun "Æ ælske dæ Piærr" dama i yoghurt reklamen, og hun er en PARODI.

Forøvrig var filmen grei, den oste dog av forutsigbare "skvette-momenter", så jeg vil ikke kalle den skummel, ikke for min del iallefall.

Jeg håper dog at Max Manus innfrir, hadde vært morsom med en skikkelig god norsk film nå.

Dobbel-Edit: For ikke å glemme Død Snø.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Stemmer aldri det som står i skattelista likevel. Står at jeg tjente 248994 ifjor, men jeg tjente egentlig 330 og noe tusen iflg lønnsslippene mine.

Heh. Ifølge skattelistene tjente jeg ca 50k mindre enn det lønnsslippene tilsier.

Errr. I dag vil jeg ha TV-kanaler. Jeg vil se Norge - Nederland :---D

Lenke til kommentar
Nei!

Skuespillet fra trønderne var helt håpløst!

Altså hvem i huleste helligste bernaise-saus kan kalle seg en god skuespiller når man er trønder, og faktisk klarer å få trøndersk til å høres livløst og kjedelig ut på skjerm?

Trøndersk er en av de livligste dialektene i Norge, enda så høres de verre ut enn hun "Æ ælske dæ Piærr" dama i yoghurt reklamen, og hun er en PARODI.

Forøvrig var filmen grei, den oste dog av forutsigbare "skvette-momenter", så jeg vil ikke kalle den skummel, ikke for min del iallefall.

Jeg håper dog at Max Manus innfrir, hadde vært morsom med en skikkelig god norsk film nå.

Dobbel-Edit: For ikke å glemme Død Snø.

Gjorde meg ingenting at trøndersken ble "kjedelig", jeg personlig har ikke mye til overs for trøndersk. Og hvis det er alt du legger i om det var en godt skuespill eller ikke, ja da får det være din mening :)

Død snø virket egentlig bare komisk. Men jeg elsker Zombie-type filmer, så den kan bli interessant den!

Lenke til kommentar
Pleier du slurve når du skriver navnet ditt?

Jeg måtte forøvrig ikke skrive inn fornavn nr. 2 for å finne meg sjøl.

Jeg har et langt navn, for å si det sånn! Så jeg prøvde meg med bare det ene fornavnet og det ene etternavnet. Da fant de bare personer med kun det fornavnet og etternavnet. Prøvde også andre versjoner, eks. begge fornavn og ett etternavn, men nei. Måtte inn med hele navnet gitt!

EDIT: Chokke, de på VG funker, sikkert bare litt stor pågang. Brukte de for max 10 minutter siden

Endret av kanonkent
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...