Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

hahaha. Minner meg om da jeg gikk på FHS... Opp klokka halv åtte frokost klokka 8 og skole klokka 9.

Slask kaller vi sånne som deg!

Slask? Ville du likt å f.eks kjøre buss fra Mosjøen til Roma hvor lærerne gjorde alt for å holde oss våkne under turen :p ?Vi hadde jo skole 6 dager i uka PLUSS at de randomly kom på døra til oss klokka 7 om mårran på søndag og sa at vi skulle på kor-tur i nabo byen som da var 1 og en halv time unna ... var ikke mye slasking der nei.

ok:P det er litt kjipt! åssen FHS gikk du da? linje liksom..

 

 

Gikk datalinja på Sandvik FHS i Mosjøen :) Slask nok når vi først var på skola. Satt å spilte data hele dagen lang :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har så jævlig lyst på røyk! Har drukket en komm mangote nå, skal snart hive meg på pigvinlakris tror jeg. Holder på å bli sprø kjennes det ut som.

 

Ja, jeg tror du begynner å bli sprø. Pingvinlakris er veldig godt da, men er ikke så morsomt når man har reggiss.

Lenke til kommentar

Er det egentlig noen her som skal på Wacken 2009??

 

Jeg har så jævlig lyst på røyk! Har drukket en komm mangote nå, skal snart hive meg på pigvinlakris tror jeg. Holder på å bli sprø kjennes det ut som.

 

 

DU MÅ HOLDE DEG!!!.. anbefaler at du ikke drar på fest i helga!.. 2 uke.. er du sikkert ikke røyksugen! :O

Lenke til kommentar

Reggiss? Tenker du på gebiss? Eller kanskje regulering? Jeg er ferdig med det for lenge siden.

 

Er det egentlig noen her som skal på Wacken 2009??

 

Jeg har så jævlig lyst på røyk! Har drukket en komm mangote nå, skal snart hive meg på pigvinlakris tror jeg. Holder på å bli sprø kjennes det ut som.

 

 

DU MÅ HOLDE DEG!!!.. anbefaler at du ikke drar på fest i helga!.. 2 uke.. er du sikkert ikke røyksugen! :O

 

Jeg skal holde meg. Problemet er at det skal være fest, hjemme i kåken min på lørdag! Jeg kommer garantert til å hoppe ut fra fjerde den kvelden.

Lenke til kommentar
Er det egentlig noen her som skal på Wacken 2009??

 

Er nok ikke gammel nok, men skal dit i 2010.

 

Reggiss? Tenker du på gebiss? Eller kanskje regulering? Jeg er ferdig med det for lenge siden.

 

Regulering ja. Var ordet reggiss ukjent for deg? Jeg bruker det hele tiden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...