Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hahaha. Minner meg om da jeg gikk på FHS... Opp klokka halv åtte frokost klokka 8 og skole klokka 9.

Slask kaller vi sånne som deg!

Slask? Ville du likt å f.eks kjøre buss fra Mosjøen til Roma hvor lærerne gjorde alt for å holde oss våkne under turen :p ?Vi hadde jo skole 6 dager i uka PLUSS at de randomly kom på døra til oss klokka 7 om mårran på søndag og sa at vi skulle på kor-tur i nabo byen som da var 1 og en halv time unna ... var ikke mye slasking der nei.

Lenke til kommentar
hahaha. Minner meg om da jeg gikk på FHS... Opp klokka halv åtte frokost klokka 8 og skole klokka 9.

Slask kaller vi sånne som deg!

Slask? Ville du likt å f.eks kjøre buss fra Mosjøen til Roma hvor lærerne gjorde alt for å holde oss våkne under turen :p ?Vi hadde jo skole 6 dager i uka PLUSS at de randomly kom på døra til oss klokka 7 om mårran på søndag og sa at vi skulle på kor-tur i nabo byen som da var 1 og en halv time unna ... var ikke mye slasking der nei.

ok:P det er litt kjipt! åssen FHS gikk du da? linje liksom..

Lenke til kommentar

Jeg var så trøtt i dag tidlig at jeg klarte å ta på meg linsene på feil øyne. Nå sitter jeg her og ser duggete på høyreøyet. På venstreøyet har jeg på meg så sterk linse at jeg nesten blir litt svimmel. Dybdesynet er nesten helt fraværende nå. Jeg kan desverre ikke gjøre noe med dette før jeg kommer hjem fra skolen. Nedtur :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg var så trøtt i dag tidlig at jeg klarte å ta på meg linsene på feil øyne. Nå sitter jeg her og ser duggete på høyreøyet. På venstreøyet har jeg på meg så sterk linse at jeg nesten blir litt svimmel. Dybdesynet er nesten helt fraværende nå. Jeg kan desverre ikke gjøre noe med dette før jeg kommer hjem fra skolen. Nedtur :thumbdown:

La du ikke merke til det før du kom på skolen?:p

Lenke til kommentar

Kan du ikke bare plukke dem ut nå?:p

Lenke til kommentar
La du ikke merke til det før du kom på skolen?:p

Jeg er alltid så trøtt om morran at jeg ikke legger merke til tåkete syn. Merket det nå som jeg satte meg foran PC-en.

Kan du ikke bare plukke dem ut nå?:p

Da ser jeg i hvertfall ingenting :p

Ghraag, den mailen lagde jeg for noen år siden :D

Gah.. drittlei av skattelistene allerede.. Alt det står noe om på nettavisene jo.

Skattelistene er sperret på skolen vår. Vi kan ikke søke i dem.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...