Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jess! Kraftig overtrøtt, drikker haugevis av cola og redbull. Bestemte meg for å nynne til greatest hits fra Backstreet Boys (youtube) mens jeg memoriserer en haug av foreløpig ubrukelige ting. Studier er nesten som å være på LAN i prøveperiodene.

Så nerder og skapnerder på ungd. skolen og VGS, dere har noe å se fram til.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på at det er noen som velger utlandet over Norge. Snakka med en amerikaner som påsto at han studerte der for å spare penger, fordi med school er så dyrt i USA, men det luktet fisk av forklaringen hans.

Ikke ødelegg stemningen jeg har bygget opp nå! :p . Hva gjør du forresten oppe så sent? Vet du hvor deilig det er å sove?

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Jeg har vakt, så jeg får ikke legge meg før åtte :)

Forøvrig har du nok de som velger utlandet over Norge, de velger bare ikke øst-europa over Norge. Vet om en norsk medstudent på Cambridge, et par i USA og et par i Frankrike. Samtlige studerer der fordi de vil studere medisin i utlandet, og ikke fordi de ikke kom inn i Norge. men skjønner hvor du vil hen.

hvor studerer du+

Lenke til kommentar

Forskjellen er at de som svarer Cambridge osv. ikke sier utlandet, men gjerne slenger ut land, skole og adresse i samme slengen. "Utlandet" er en slags fellesbetegnelse på universiteter i land hvor man kan skrive setninger uten vokaler, noe jeg så du skjønte.

Slovakia forresten.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Skjønner selvfølgelig det, men er veldig glad i å kverulere :p

vurderer å studere medisin jeg også... Er så heldig at jeg bor i Nord-Norge, og har litt over middels karakterer, så jeg kommer inn i Tromsø. De andre blir det verre med. Dog er det ikke medisin jeg per i dag har mest lyst til. Er veldig usikker der, gitt.

Stefan er våken :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...