henbruas Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Derfor inneholder mer seriøse sportdrikker ofte salter og diverse stoffer som hjelper til å opprettholde nivået av disse stoffene i blodet til tross for det drastiske væskeinntaket. Hvilke sportsdrikker er det snakk om? Lenke til kommentar
binko Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jauda. Hvoran motvirker man nervøsitet før foredrag, og den all-dreadede skjelvingen i stemmen? Føler meg så dust der jeg står og gjør på meg. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det ble et fint juletre da.Hva for et fag er dette? IT grunnkurs på NTNU. Det er ganske enkelt hvis man har vært borti noe som helst programmering før. Foreleseren gikk gjennom et ti linjer langt skript en gang, og etterpå forsikret han oss om at noe så vanskelig ville vi aldri få på eksamen. Jeg digger det hve gang sånt skjer. Læreren langer ut om ting som er så vanskelige at alle bare sitter og ser ut som noen spørsmålstegn. Etterpå forteller han at det ikke er pensum før om et par år Jauda. Hvoran motvirker man nervøsitet før foredrag, og den all-dreadede skjelvingen i stemmen? Føler meg så dust der jeg står og gjør på meg. Jeg elsker å holde foredrag på skolen. Digger egentlig å prate foran masse mennesker. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 IT grunnkurs på NTNU. Det er ganske enkelt hvis man har vært borti noe som helst programmering før. Foreleseren gikk gjennom et ti linjer langt skript en gang, og etterpå forsikret han oss om at noe så vanskelig ville vi aldri få på eksamen. Python ser ut til å være 100 x ganger lettere . Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 IT grunnkurs på NTNU. Det er ganske enkelt hvis man har vært borti noe som helst programmering før. Foreleseren gikk gjennom et ti linjer langt skript en gang, og etterpå forsikret han oss om at noe så vanskelig ville vi aldri få på eksamen. Husker jeg surfet lett gjennom programmeringskursene på NTNU. Også programmeringskurset (IT ettellerannet) jeg hadde på videregående. Noen ganger er det godt å være nerd! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Kan nevne hva jeg våknet av rundt klokka 4 inatt. Mareritt av verste sort. Har alltid hatt et minne om et svært jævelinsekt som lever i vedstabelen på hytta, som også kan fly. Vel, denne har jeg sett fly og komme imot meg og landet rett under halsen min og jeg har hoppet i været. Vel, jeg drømte da om et enda større instekt, som denne gangen fløy over meg, før jeg følte at det satt noe på ryggen min og jeg tar den veien og møter den saftige dritten som sitter der, klemmer litt inn og det var ikke mye motsand (tenk på en sånn brun snegle). Vel, jeg vrenger av meg t-skjorta og da er den borte (!!!). Vel, da våkna jeg og måtte slå på lyset og orientere meg . Tenk på en satanbille fra Aladin (skarab??) med myk kropp. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Greit når det er en drøm værre med insekter du ikke klarer å identifisere. hvertfall edderkopper. da det finnes så utrolig mange Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Frityrstekt bacon var ikke så fantastisk som jeg håpet. Det var en veldig grei måte å få masse sprøstekt bacon kejmpefort, men det smakte ikke noe særlig anderledes enn vanlig. Mann...skal du først frityrsteike bacon så skal du iallefall bruke ordentlig bacon og ikke slike tynne dritskiver som folk kaller bacon. Skulle legge tøy i vaskemaskinen her om dagen, og to meter lenger inn i rommet satt det en jævel. Endte med at det ble enten den eller meg, så måtte humant (daske livskiten ut av den med en kost) kvitte meg med den, så småløp jeg ut.Er like hyggelig når du står å bretter klær og bare kjenner noe lande på skulden din og titter på skulderen og der står det en mongostor edderkopp Lenke til kommentar
binko Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Greit når det er en drøm værre med insekter du ikke klarer å identifisere. hvertfall edderkopper. da det finnes så utrolig mange Det er en EDDERKOPP. No more needs to be said. Tror jeg skal øve litt, og legge meg tidlig. Wish me luck. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Greit når det er en drøm værre med insekter du ikke klarer å identifisere. hvertfall edderkopper. da det finnes så utrolig mange Pøh. Jævelskap likeså. Er like hyggelig når du står å bretter klær og bare kjenner noe lande på skulden din og titter på skulderen og der står det en mongostor edderkopp Dritgøy. Naturlig utvalg i praksis. Hurra, 6. sansen på TV . Igjen mista jeg begynnelsen . Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 ja. da deler vi en fobi! min har eskalert med alderen. huff! jeg bare må finne ut hvilken type det er Glad det var deg og ikke meg >:3. Jeg hadde hylt så hele nabolaget hadde hoppet i taket. HerreDarwin så ekkelt! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Derfor inneholder mer seriøse sportdrikker ofte salter og diverse stoffer som hjelper til å opprettholde nivået av disse stoffene i blodet til tross for det drastiske væskeinntaket.Hvilke sportsdrikker er det snakk om? Det kommer selvsagt helt an på hvilken idrett man utøver, hvilket land man praktiserer i og selvfølgelig hvilke individuelle behov man har i forhold til væsketap og opprettholdelse av salter og mineraler. Lucozade markedsføres jo i forbindelse med skikkelig fotball, men ellers har wikipedia artikler om de mest utbredte drikkene. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg sitter nesten og skjelver her nå pga alt edderkoppsnakket deres. Edderkoppredselen min har gått helt av skaftet de siste månedene. Helt forjævlig. Suger rumpe når jeg "må" låse meg innpå do flere timer midt på natta fordi det er eneste stedet som er "trygt". Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Er like hyggelig når du står å bretter klær og bare kjenner noe lande på skulden din og titter på skulderen og der står det en mongostor edderkopp Synes ikke edderkopper er så ille, men kakerlakker, takler ikke de skapningene. Var spesielt ekkelt i syden for en del år siden. Gikk inntil "veggen" som nådde opp til hodet mitt omtrent i et trappetrinn-boligkompleks (kan ikke fagordet, men dere skjønner vel hva jeg mener), og da jeg så til siden fikk jeg øyekontakt med en kakerlakk helt inntil meg. Hjalp ikke akkurat på forholdet mitt til kreket heller. Endret 14. oktober 2008 av Quicko Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg sitter nesten og skjelver her nå pga alt edderkoppsnakket deres. Edderkoppredselen min har gått helt av skaftet de siste månedene. Helt forjævlig. Suger rumpe når jeg "må" låse meg innpå do flere timer midt på natta fordi det er eneste stedet som er "trygt". Jeg pleier å plante edderkopper i senga di når jeg er innom. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Du gjør vel det du, din slask Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har alltid syns tarantellaer har vært kule og hatt lyst til å holde en. Helt til fredag-lørdag da jeg var hos ei frøken som hadde det. Fyfaen, for noen stygge dyr! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Edderkopper er stygge. Har alltid hatt lyst til å kjenne hvordan det er å skvise flat en tarantella. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Dem er kule på film da, men når man ser dem IRL og stirrer dem inn i øynene, fyfaen æsj Dere som skal sove inatt bør ikke klikke på denne linken: http://www.oeko-msc.de/Lycosa-tarentula_2.JPG Lenke til kommentar
probin Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 æsj.. dem er ekle:S nå får ikke jeg sove i natt. blir så paranoid! trur at det kryper en liten skramper opp veggen og leker med hånda mi :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg