Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eksamen blir skummelt.

Det ble et fint juletre da.

Hva for et fag er dette?

 

tusen takk for at du gir meg hjertebank!

 

nå nei. tror jeg har med en farlig type å gjøre

 

hvor kan jeg sende til analyse?

Du skulle bare visst hvor fort den sprer seg når den først har funnet et område den trives i. Se på det som spredning av kakerlakker.

 

Ta kontakt med giftsentralen eller mattilsynet.

 

Be afraid!

Lenke til kommentar
Den er helt ufarlig selv om den liker å bosette seg i klær til folk. Gir en ubehagelig (!) opplevelse når du kler på deg, men tror ikke den bruker så mye gift.

Bare den ikke legger seg i mine klær så! Jeg hater edderkopper og alle andre innsekter så inderlig mye. Har en relativt ille insektsfobi, og at det finnes edderkopper som er relativt store gjør det ikke bedre. *Grøss*

Lenke til kommentar
Bare den ikke legger seg i mine klær så! Jeg hater edderkopper og alle andre innsekter så inderlig mye. Har en relativt ille insektsfobi, og at det finnes edderkopper som er relativt store gjør det ikke bedre. *Grøss*

Helt lik deg. :)

 

Liker ingenting av insekter, araknoider... Møll fungerer, da. Alt som ikke kryper fort, med lange eller tynne ben.

 

Insekter. Brr.

 

Og jeg noterer meg den "whistl'n", jente. Skumle.

Lenke til kommentar
Bare den ikke legger seg i mine klær så! Jeg hater edderkopper og alle andre innsekter så inderlig mye. Har en relativt ille insektsfobi, og at det finnes edderkopper som er relativt store gjør det ikke bedre. *Grøss*

EHehe edderkopper er jævla skumle.

 

Skulle legge tøy i vaskemaskinen her om dagen, og to meter lenger inn i rommet satt det en jævel. Endte med at det ble enten den eller meg, så måtte humant (daske livskiten ut av den med en kost) kvitte meg med den, så småløp jeg ut.

Lenke til kommentar
Det ble et fint juletre da.

Hva for et fag er dette?

IT grunnkurs på NTNU. Det er ganske enkelt hvis man har vært borti noe som helst programmering før. Foreleseren gikk gjennom et ti linjer langt skript en gang, og etterpå forsikret han oss om at noe så vanskelig ville vi aldri få på eksamen.

 

Bare den ikke legger seg i mine klær så! Jeg hater edderkopper og alle andre innsekter så inderlig mye. Har en relativt ille insektsfobi, og at det finnes edderkopper som er relativt store gjør det ikke bedre. *Grøss*

Edderkopper er strengt tatt ikke insekter. Jeg er imidlertid helt enig med deg; omtrent alle leddyr er eeeeeeekle jævler.

Endret av Daniel
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...