Datasmurf Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Bytex, men du er voksen, du har sannsynligvis gjort deg ferdig med drikkinga for lenge siden. Innsett idiotien i det eller noe sånt. Det har ikke jeg. Men om det ikke var en engel, så var det en ånd, og for en gangs skyld ikke en som vil ha meg til å drepe meg selv eller skade andre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ja, du får ringe Märtha-Louise og fortelle om opplevelsen. Lenke til kommentar
binko Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ja, du får ringe Märtha-Louise og fortelle om opplevelsen. AAH ITS A BUHNA! Jeg er drittnervøs, litt sur, men Eplefe gjør meg glad igjen. 8D Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Fikk du se puppen hennes eller? Og klokka er 21 og jeg er dautrøtt allerede..zovetid.. Lenke til kommentar
binko Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Fikk du se puppen hennes eller? Og klokka er 21 og jeg er dautrøtt allerede..zovetid.. Ja, jeg sa jo hun gjorde meg glad... Neida. HA! Ho. Den var god. Jeg har foredrag i morgen! Jeg AVSKYR foredrag! Jeg vil tråkke på de og brenne de og se de krympe seg inn saaaakte...! Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 den ligner mistenksomt mye på denne ! clubiona leucaspis men mer rød Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Den er helt ufarlig selv om den liker å bosette seg i klær til folk. Gir en ubehagelig (!) opplevelse når du kler på deg, men tror ikke den bruker så mye gift. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg skulle lage Kochs snøfnugg: Jeg endte opp med et juletre: Eksamen blir skummelt. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Maisen ble bra, men det tok nesten en halvtime. Stekt spekeskinke var nice som forrett. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Den er helt ufarlig selv om den liker å bosette seg i klær til folk. Gir en ubehagelig (!) opplevelse når du kler på deg, men tror ikke den bruker så mye gift. tusen takk for at du gir meg hjertebank! nå nei. tror jeg har med en farlig type å gjøre hvor kan jeg sende til analyse? Lenke til kommentar
binko Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg skulle lage Kochs snøfnugg: Jeg endte opp med et juletre: Eksamen blir skummelt. Syntes du er flink, jeg. Jeg har en mistenkelig kul i bakhodet. Ikke den nakke... topp..klumpen, men høyere. Større. SKUMLERE. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Eksamen blir skummelt. Det ble et fint juletre da. Hva for et fag er dette? tusen takk for at du gir meg hjertebank! nå nei. tror jeg har med en farlig type å gjøre hvor kan jeg sende til analyse? Du skulle bare visst hvor fort den sprer seg når den først har funnet et område den trives i. Se på det som spredning av kakerlakker. Ta kontakt med giftsentralen eller mattilsynet. Be afraid! Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Noen som vet om et sted hvor man kan dumpe møbler i Oslo? Evt. en søppeldynge eller no? Lenke til kommentar
binko Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Noen som vet om et sted hvor man kan dumpe møbler i Oslo? Evt. en søppeldynge eller no? ...Eller MENNESKELIK KANSKJE DIN SKUMLE, SKUMLE TOLVÅRING Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Den er helt ufarlig selv om den liker å bosette seg i klær til folk. Gir en ubehagelig (!) opplevelse når du kler på deg, men tror ikke den bruker så mye gift. Bare den ikke legger seg i mine klær så! Jeg hater edderkopper og alle andre innsekter så inderlig mye. Har en relativt ille insektsfobi, og at det finnes edderkopper som er relativt store gjør det ikke bedre. *Grøss* Lenke til kommentar
binko Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Bare den ikke legger seg i mine klær så! Jeg hater edderkopper og alle andre innsekter så inderlig mye. Har en relativt ille insektsfobi, og at det finnes edderkopper som er relativt store gjør det ikke bedre. *Grøss* Helt lik deg. Liker ingenting av insekter, araknoider... Møll fungerer, da. Alt som ikke kryper fort, med lange eller tynne ben. Insekter. Brr. Og jeg noterer meg den "whistl'n", jente. Skumle. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Bare den ikke legger seg i mine klær så! Jeg hater edderkopper og alle andre innsekter så inderlig mye. Har en relativt ille insektsfobi, og at det finnes edderkopper som er relativt store gjør det ikke bedre. *Grøss* EHehe edderkopper er jævla skumle. Skulle legge tøy i vaskemaskinen her om dagen, og to meter lenger inn i rommet satt det en jævel. Endte med at det ble enten den eller meg, så måtte humant (daske livskiten ut av den med en kost) kvitte meg med den, så småløp jeg ut. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 ja. da deler vi en fobi! min har eskalert med alderen. huff! jeg bare må finne ut hvilken type det er Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Har brukt en times tid nå på å bære en forsterker fra en kompis til en annen bare for å finne ut at den ikke gir fra seg nok Watt. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Det ble et fint juletre da.Hva for et fag er dette? IT grunnkurs på NTNU. Det er ganske enkelt hvis man har vært borti noe som helst programmering før. Foreleseren gikk gjennom et ti linjer langt skript en gang, og etterpå forsikret han oss om at noe så vanskelig ville vi aldri få på eksamen. Bare den ikke legger seg i mine klær så! Jeg hater edderkopper og alle andre innsekter så inderlig mye. Har en relativt ille insektsfobi, og at det finnes edderkopper som er relativt store gjør det ikke bedre. *Grøss* Edderkopper er strengt tatt ikke insekter. Jeg er imidlertid helt enig med deg; omtrent alle leddyr er eeeeeeekle jævler. Endret 14. oktober 2008 av Daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg