Terje92 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 http://www.imdb.com/title/tt0906788/ Skal se den snart. Liker zombiefilmer, og den der hadde ikke så verst score heller, med tanke på hva zombiefilmer bruker å få. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg gleder meg til jul, men den begynner tross alt ikke før i desember. Jeg merker at jeg fortsatt henger litt fast i sommeren enda, selv om trærne visner hen og det begynner å bli rått i luften.. Jeg tipper at det må litt snø til før jeg kommer i stemning og går til innkjøp av julebrus og pepperkaker. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Noen som vet hva Hansa Fatøl koster? ( ) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 http://www.imdb.com/title/tt0906788/ Skal se den snart. Liker zombiefilmer, og den der hadde ikke så verst score heller, med tanke på hva zombiefilmer bruker å få. Kom tilbake med en anmeldelse, jeg er glad i zombiefilmer jeg også. Seneste jeg så var diary of the dead som var helt grei tatt sjangeren i betraktning. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Noen som vet hva Hansa Fatøl koster? ( ) Mye det samme som vanlig øl tror jeg. En 2-3 kroner dyrere kanskje ? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Noen som vet hva Hansa Fatøl koster? ( ) 0.5? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Noen som vet hva Hansa Fatøl koster? ( ) Regn med en 25-26 kr halvlitersboksen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Nammenam, skal ha hjemmelagde elgkarbonader til middag. Also: George: Condi! Nice to see you. What's happening? Condi: Sir, I have the report here about the new leader of China. George: Great. Lay it on me. Condi: Hu is the new leader of China. George: That's what I want to know. Condi: That's what I'm telling you. George: That's what I'm asking you. Who is the new leader of China? Condi: Yes. George: I mean the fellow's name. Condi: Hu. George: The guy in China. Condi: Hu. George: The new leader of China. Condi: Hu. George: The Chinaman! Condi: Hu is leading China. George: Now whaddya' asking me for? Condi: I'm telling you Hu is leading China. George: Well, I'm asking you. Who is leading China? Condi: That's the man's name. George: That's who's name? Condi: Yes. George: Will you or will you not tell me the name of the new leader of China? Condi: Yes, sir. George: Yassir? Yassir Arafat is in China? I thought he was in the Middle East. Condi: That's correct. George: Then who is in China? Condi: Yes, sir. George: Yassir is in China? Condi: No, sir. George: Then who is? Condi: Yes, sir. George: Yassir? Condi: No, sir. George: Look, Condi. I need to know the name of the new leader of China. Get me the Secretary General of the U.N. on the phone. Condi: Kofi? George: No, thanks. Condi: You want Kofi? George: No. Condi: You don't want Kofi. George: No. But now that you mention it, I could use a glass of milk. And then get me the U.N. Condi: Yes, sir. George: Not Yassir! The guy at the U.N. Condi: Kofi? George: Milk! Will you please make the call? Condi: And call who? George: Who is the guy at the U.N? Condi: Hu is the guy in China. George: Will you stay out of China?! Condi: Yes, sir. George: And stay out of the Middle East! Just get me the guy at the U.N. Condi: Kofi. George: All right! With cream and two sugars. Now get on the phone. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Er det noen her som har prøvd å frityrsteke bacon? Lurer på om det funker bra ... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Er det noen her som har prøvd å frityrsteke bacon? Lurer på om det funker bra ... Det høres fett ut Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 I know! Har tatt opp bacon fra fryseren nå. It's gonna be so awesome! Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Takk til Komplett for dagens lille latter: "Toshiba A300: La deg ikke lure av prisen, her får du mye for pengene!" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Frityrstekt bacon var ikke så fantastisk som jeg håpet. Det var en veldig grei måte å få masse sprøstekt bacon kejmpefort, men det smakte ikke noe særlig anderledes enn vanlig. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Tror jeg skal kopiere mais-middagen din jeg L4r5... *sulten* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Husk å bruke ordentlig smør da. Var borti noen som brukte light-margarin en gang. *grøss* Kviteseid-smør gir ordentlig smak. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Husk å bruke ordentlig smør da. Var borti noen som brukte light-margarin en gang. *grøss*Kviteseid-smør gir ordentlig smak. Litt rart at Kvitseid-smør er så lite utbredt som det er når det er så godt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) I know! Har tatt opp bacon fra fryseren nå. It's gonna be so awesome! Visse eskapader innen matveien er dømt til å feile, jeg tror dette er en av dem. Jeg har selv lekt meg med frityrkoker hjemme, en aktivitet jeg ikke kommer til å gjenta med det første.. Du får uansett poste bilder da. Edit: Hva med å frityrsteke noen av kyllingkakene dine? Endret 14. oktober 2008 av fargoth Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg skal prøve det en gang. For seint å ta bilder forresten. Baconet befinner seg nå i magen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg