Corlan Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Har vært sammen med røykere når jeg ikke har røyka selv, og det er ikke digg. Så akkurat det offeret gjorde meg ingenting. Sparte penger gjorde jeg og. Hadde egentlig tenkt å slutte en stund før uansett. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Kjærester med lett alkohol/røyk ånde = yum yum. ....Ja? njet! fylleånde + røykånde = antrax Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Nei nei, ikke "fylleånde", men litt sånn "hei jeg har drukket to pils" ånde. Aner ikke hva faen det er som gjør det men det pirrer ekstra i hobby-nazisten når jeg kliner med kjæresten og hun lukter litt smålig alkohol o.0 Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ok , den ånden kan jeg også være med på men grensen mellom god og dårlig kan fort bli visket ut vist hun inntar 6 øl ++ . grøøsss! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Spy/alkohol/askebeger = no go. Edit: Må vel sies at hvis jeg er brisen/full så kliner jeg med kjæresten uansett alkohol-innhold ånden hennes måtte ha. Endret 14. oktober 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Da var seminariet overstått! Det gikk faktisk greit nok. Er alltid en smule selvkritisk, men men. Deilig å ha det overstått. Kjöpte meg en del snadder for å feire. La merke til at de hadde fått inn colabokser med julenissen på. \o/ Det måtte selvsagt kjöpes. Blir jo rene julestemninga av sånt. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Lærerne tilbyr meg gymnaspensum. Dette kan ikke gå bra. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Kjöpte meg en del snadder for å feire. La merke til at de hadde fått inn colabokser med julenissen på. \o/ Det måtte selvsagt kjöpes. Blir jo rene julestemninga av sånt. Er jo bare oktober ennå. Vent med jula til det blir jul! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Kjöpte meg en del snadder for å feire. La merke til at de hadde fått inn colabokser med julenissen på. \o/ Det måtte selvsagt kjöpes. Blir jo rene julestemninga av sånt. Er jo bare oktober ennå. Vent med jula til det blir jul! Julemarsipanen kom i september. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Jeg blir deprimert av å se sånt før juletiden egentlig skal begynne. Det er som å rive av papiret på en sjokolade, men oppdaget at sjokoladen ikke var der. De begynte vel med maset sitt i slutten av sommerferien... Endret 14. oktober 2008 av Lillium Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 På min lokalbutikk har de allerede tatt ut julepynt. Den selges allerede nå. :O Litt tidlig, ja...men koselig lell. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jula varer helt til pååååååååååskeeee *nynne* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jula varer helt til pååååååååååskeeee *nynne* Jula varer hele året, skal jeg si deg. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg blir bare trist når jeg ser folk som ikke har tatt ned jula langt ute i det nye året får meg til å tro at personen har opplevd noe vondt eller er "stuck" in a moment Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jul er noe som ikke burde blitt feiret!! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jul er noe som ikke burde blitt feiret!! Joda. Vi som vil kan feire den. =D Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jula varer helt til pååååååååååskeeee *nynne* Jula varer hele året, skal jeg si deg. Noen ganger får jeg følelsen av at det er påske halve året og jul andre halvdelen. Eller litt mindre enn det, og sommer (med pushing av iskrem) for resten. Jul er noe som ikke burde blitt feiret!! Hvorfor ikke? Er jo bare kos med litt lys og feiring midt på mørkeste vinteren, selv om man ikke tror på alt det med jesus/odin/osv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jul er noe som ikke burde blitt feiret!! I år skal jeg tradisjonen tro sørge for at jeg har godt med beroligende liggende til jula og så skal jeg sørge for å huske minst mulig av den. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Jeg kommer meg aldri unna den, men hadde jeg vært alene så hadde jeg ikke gjort det nei. Har full respekt for de som liker jula of course=). Jul er rett og slett vondt. Samme plan her L4r5 Endret 14. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jul er noe dritt. Bruke en formue på søppel andre ikke har bruk for. Spesiellt unger forventer så innihælvettes dyre og fine pakker nå til dags. BrENN! (ser jeg muligens burde tatt dette i irritasjonstråden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg