Sameboe Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Da var gymtimen ferdig, vi løp 800 meter, og jeg greide en 5'er. Løp på 2.56,4 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 woho! Går 5 kilometer hver dag til jobb jeg på ca 30-35 minutt og det er EN vei. Kondis, i has it. Lenke til kommentar
probin Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 SYYKT! du er gærn du! åssen er det mulig da? hmm.. ga meg motivasjon til å gå hjem idag:P skal jeg pokker ta meg gjøre! jeg skal filme HELE turen, så legge den ut her ... (NOOT) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Valget er enkelt: 2K på buss i månen eller 2K ekstra i lomma? har så godt av den gåturen tur retur at det skader meg ikke . Blir bedre når jeg flytter nå da. Bare 2 Kilometer en vei Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ufattelig lite som skjer på jobb! Ender opp med at jeg bare sitter og surfer her, og tab'er når sjefen stikekr hodet innom Uff, føler meg lite konstruktiv! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Uff, føler meg lite konstruktiv!Vet hvordan det der kan føles. Arrh. Men er det ingenting å gjøre så erdet ingenting å gjøre. Lenke til kommentar
probin Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Valget er enkelt: 2K på buss i månen eller 2K ekstra i lomma? har så godt av den gåturen tur retur at det skader meg ikke . Blir bedre når jeg flytter nå da. Bare 2 Kilometer en vei så mye?:S her koster det 350 kr for hele fylket. til man er 25 år.. da koster det litt over 1k(husker ikke helt) var du som har kjøpt/fått katt ikke sant? Ufattelig lite som skjer på jobb! Ender opp med at jeg bare sitter og surfer her, og tab'er når sjefen stikekr hodet innom Uff, føler meg lite konstruktiv! haha:P.. jeg taba en gang i tiden jeg også, når sjefen kom.. slutta med det:P må se rart at jeg er på skrivebordet hver gang han går forbi Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Her går det bare til du er 19 and guess what! Jeg ble 19 for en måned siden så jeg må betale full pris 30 spenn EN vei. alt for dyrt Fjandin meg ta billigere å kjøre bil. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Her går det bare til du er 19 and guess what! Jeg ble 19 for en måned siden så jeg må betale full pris 30 spenn EN vei. alt for dyrt Fjandin meg ta billigere å kjøre bil. Uhm, tar jeg bussen må jeg betale 46 kr pr vei:) Which make it 1.84k pr mnd ^^ Lenke til kommentar
probin Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Her går det bare til du er 19 and guess what! Jeg ble 19 for en måned siden så jeg må betale full pris 30 spenn EN vei. alt for dyrt Fjandin meg ta billigere å kjøre bil. kjenner du ingen som er under 19 år dA?.. som kan kjøpe sånn kort for deg? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Nop kjenner ingen her i Steinkjer for å si det slik... Asosialisme på sitt (beste?) værste:p Lenke til kommentar
probin Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Nop kjenner ingen her i Steinkjer for å si det slik... Asosialisme på sitt (beste?) værste:p gjør som fjortissene .. stå utafor busssentralen og spør om ungene kan kjøpe kort for deG:P akkurat som dem spør om du kan kjøpe røyk eller alkohol hehe Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Nå var det jo snakk om verdighet inne i bildet her da besides. Skal jeg ta bussen til jobb må jeg opp klokka halv sju for så å ta bussen inn til byen klokka 7 vente der en halvtime også ta bussen til jobb o.O. Sparer meg ca 1 time å gå selv. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Herlig, da var teorien tatt. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Da går man og sparer pengene til bil Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 *gjesp* Deilig å få sovet ordentlig ut. Har faktisk døgnrytme for en gangs skyld. Pappa er i Oslo i dag så det blir vel en tur innom å besøke han iløpet av kvelden vil jeg tro. Folket skal ellers i dag? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Nå er det snart 24 timer siden sist jeg tok meg en røyk. Jeg prøver faktisk seriøst å slutte med røykinga. Jeg har ikke hatt veldig lyst på røyk heller faktisk. Yo, jeg tror faktisk at dette skal gå ganske lett.Så flott! Da kan du vinke kolsen og lungekreften forvell. Ikke utsetter du barna for passiv røyking heller. Kols, emfysem og alt annet piss. Jeg har ingen unger å utsette for passiv røyking. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 *gjesp* Deilig å få sovet ordentlig ut. Har faktisk døgnrytme for en gangs skyld. Pappa er i Oslo i dag så det blir vel en tur innom å besøke han iløpet av kvelden vil jeg tro. Folket skal ellers i dag? Raid:P Og vente på patch^^ Gleder meg til nye talents:) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Men røyken er en så god venn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg