Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selvsagt gjør det seg best med ferske grønnsaker. Men spiser ikke nok av dem til å forsvare å ha de ferskt liggende i kjøleskapet. De råtner bort som regel. :blush:

Burde bli flinkere til å spise grønnskaer egentlig.

Jeg sliter også med det, spesielt grønnsaker som gulrøtter og purreløk er et lite ork å få konsumert før de mister spensten og smaken. Løsningen for gulrøtter er å spise noen av dem rå i tillegg til å bruke litt av dem i forskjellige retter. Purre kan man kaste i woken eller under/over ovnsbakt fisk.

 

Wok er forøvrig en utmerket måte å bruke opp eventuelle grønnsaker på. Man kan stort sett putte hva enn man måtte ha av grønnsaker i en wok, selv om brokkoli og gulrøtter helst gjør seg bedre på andre måter.

Lenke til kommentar
Hoho, var på Drammen sykehus idag og så på de 2 nye søsknene mine (ble født på lørdag morgen, 2 måneder prematur). Satt i 2 timer og kjørte rundt i en rullestol også! xD

Først: gratulerer med to nye søsken.

Så: Fuck deg. Det er slike unger som irriterer vettet av ansatte. Tro meg, det er så forbanna irriterende når en eller annen som absolutt ikke trenger en rullestol stikker av med en og råner rundt. Også bare reiser seg og lar stolen stå midt i en gang eller noe. BAH.

 

(Beklager utblåsningen, men etter en del rullestolrånere på jobb i dag er jeg rimelig irritert.)

Lenke til kommentar

Det er obligatorisk å sveipe en rullestol når man er innom sykehuset. Det er så forbanna trasig der fra før av, bare det å vite at det sikkert er 14 lik i samme bygg som deg er nok til å få en til å ville løpe ut. Når man i tillegg finner noe så dope som en rullestol, så er det klart man hopper oppi og kappkjører med lillebror mens mamma snakker med tanten jeg aldri har møtt som er halvdopet og småsløv.

 

Og den beste følelsen i verden er tross alt å reise seg fra en rullestol mens en annen som faktisk bruker stol ser på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...